۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۱
اهالی شمال استان بوشهر مراقب طغیان رودخانه‌ها باشند
معاون آب منطقه‌ای بوشهر:

اهالی شمال استان بوشهر مراقب طغیان رودخانه‌ها باشند

بوشهر- معاون حفاظت و بهره برداری شرکت سهامی آب منطقه ای بوشهر، نسبت به سیلابی شدن رودخانه های شمال استان بوشهر هشدار داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی شرکت سهامی آب منطقه ای بوشهر، عبدالطیف عباسی نژاد اظهار کرد: سامانه بارشی ورودی به غرب کشور موجب بارندگی شدید و افزایش سطح آب رودخانه ها به ویژه در مناطقی چون چهارروستایی، دره گپ، سعد آباد و دالکی شده است.

وی افزود: حجم بارش ها، بیش از پیش بینی های اولیه بوده است و از شب گذشته در ارتفاعات و از صبح امروز در مناطق کم ارتفاع تر، شاهد بارش های شدیدی بوده ایم.

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت سهامی آب منطقه ای بوشهر خاطرنشان کرد: هم اکنون رودخانه های دره گپ، چهارروستایی، شاپور و دالکی حالت سیلابی دارند و تکنسین های این شرکت در حال رصد و گزارش دهی شرایط رودخانه هستند.

عباسی نژاد با اشاره به احتمال افزایش سطح آب رودخانه ها در ۲۴ ساعت آینده گفت: از شهروندان مناطق شمالی استان درخواست می شود نسبت به نزدیک شدن به رودخانه ها، مسیل ها، آبراه ها، کانال های آبیاری، بندهای انحرافی و دیگر تاسیسات آبی و مقاطع آبگذری خودداری کنند.

سامانه بارشی جاری تا فردا از استان خارج  می گردد و پس از آن جریان سیلابی رودخانه ها نیز به تدریج روند کاهشی خواهد داشت. همچنین براساس پیش بینی های سازمان هواشناسی، سامانه بارشی دیگری از اواخر هفته وارد استان می شود که از هم استانی های عزیز تقاضا می گردد موارد ایمنی مذکور را رعایت نمایند.

کد خبر: ۵۵٬۸۱۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha