۲ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۱
سود ۱۱۲ ریالی «بالبر» برای هر سهم
در دوره یکساله محقق شد؛

سود ۱۱۲ ریالی «بالبر» برای هر سهم

شرکت کابل البرز در صورت های مالی ۱۲ ماهه خود از تحقق سود ۱۱۲ ریالی به ازای هرسهم خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از بازار سرمایه ایران، شرکت کابل البرز در گزارش یکساله منتهی به ۳۱شهریور۱۳۹۹ اعلام کرد که سود عملیاتی این دوره به ۱۴۲میلیارد ریال و سود خالص آن به ۳۵میلیارد ریال رسید.

این شرکت بورسی توانسته سود انباشته خود را به ۳۸میلیارد و ۵۹۵میلیون ریال برساند و نسبت به سال مالی گذشته با رشد ۶۹۱درصدی همراه شود.

مبلغ فروش «بالبر» در دوره مورد گزارش ۲هزار و ۷۹۵میلیارد ریال است که از این محل ۲۲۹میلیارد و ۴۵۷میلیون ریال سود ناخالص شناسایی کرده است.

این شرکت در بررسی های خود اعلام کرده است که نیاز دارد جایگاه ملی خود را در صنعت کابل بهبود بخشیده و به رشد فنی و تجاری مورد انتظاردست یابد. همچنین به دنبال تغییرات کمی وکیفی بازار، جذب رقبای جدید، تغییرات تکنولوژی و تأثیرات تحریم های بین المللی ایجاب می کند راهبردهای مناسبی برای سازگاری با محیط و ارتقا جایگاه حرفه ای و تجاری شرکت تنظیم و اجرا شود.

کابل البرز در سنوات اخیر، رکود دراجرای پروژه های عمرانی ناشی از کاهش قیمت نفت، صنعت کابل را نیز با محدودیت های فراوانی مواجه کرده، به طوری که ظرفیت های بازار نه تنها توسعه نیافته بلکه محدودیت های تازه ای نیز بر آن تحمیل شده است. این محدودیت ها با ملحوظ کردن رقبای جدید و افزایش توان تولید کابل در کشور مضاعف شده است. تحت این شرایط،  توازن عرضه و تقاضای کابل در میان مدت به سمت عدم تعادل بیشتری حرکت کرده است.

کد خبر: ۵۵٬۷۵۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha