۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۳
۳.۶ تریلیون ریال پرونده تخلفاتی به سازمان تعزیرات حکومتی ارسال شد
معاون بازرسی سازمان حمایت در گفتگو با بازار:

۳.۶ تریلیون ریال پرونده تخلفاتی به سازمان تعزیرات حکومتی ارسال شد

احمدی، معاون بازرسی ورسیدگی به تخلفات سازمان حمایت مصرف‌کنندگان‌ و تولیدکنندگان گفت: ارزش پروندهای تخلفاتی واحدهای صنفی در سراسر کشور در ۷ ماهه نخست سال جاری، بیش از ۳ تریلیون و ۵۹۴ میلیارد و ۱۶۷ میلیون و ۷۰۰ هزار و ۴۸۱ ریال بود.

بازار؛ گروه صنعت: «سید جواد احمدی» روزیکشنبه در گفتگو با خبرنگار بازار افزود: پرونده های متشکله این تخلفات واحدهای صنفی برای رسیدگی به سازمان تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

این مقام مسئول در سازمان حمایت تاکید کرد: بازرسان این سازمان برای ایجاد ثبات و رفع التهابات قیمت‌ها در بازار  رسیدگی به عرضه کالاهای اساسی و مایحتاج عمومی را مردم را در این شرایط، در اولویت کاری خود قرارداده اند.

انجام بیش از۵۲ هزاربازرسی از از لبنیات فروشی ها  
وی اظهارداشت: در این مدت ۵۲ هزار و ۱۵ مورد بازرسی از واحدهای صنفی عرضه کننده محصولات لبنی در سطح کشور انجام شده که با ۲ هزار و ۳۴۸ پرونده تخلفاتی به ارزش ۴۱ میلیارد و ۹۱۹ میلیون و ۹۱۷ هزار و ۹۳۸ ریال به این سازمان برای رسیدگی ارسال شده است.

معاون بازرسی و رسیدگی به تخلفات سازمان حمایت مصرف‌ کنندگان‌ وتولیدکنندگان یادآورشد: همچنین بازرسان این سازمان در این مدت با ۷۷ هزار و ۱۷۹ بازرسی از واحدهای صنفی برنج فروشی در سطح کشور ۲ هزار و ۶۵۱ پرونده به ارزش ۶۵۷ میلیارد و ۳۰۷ میلیون و ۴۵۷ هزار و ۱۲۷ ریال تشکیل و مراتب برای رسیدگی به سازمان تعزیرات حکومتی منعکس شده است.

عضو هیئت مدیره سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان بیان کرد: در این مدت بازرسان این سازمان برای رسیدگی به نحوه عرضه میوه در واحدهای صنفی میوه فروشی در سطح کشور ۱۶۳ هزار و ۹۰۰ مورد بازرسی  انجام دادند.

احمدی گفت: در این رابطه با تشکیل ۸  هزار و ۲۶۷ پرونده تخلفاتی به ارزش ۸۱۲ میلیارد و ۳۲۵ میلیون و ۴۲۱ هزار و ۸۹۴ ریال پرونده این تخلفات برای رسیدگی به مراجع قانونی ارسال شده است.

تشکیل بیش از۵ هزارپرونده برای فروشندگان گوشت مرغ
وی بابیان اینکه درهفت ماهه نخست امسال بازرسان سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان از واحدهای صنفی عرضه گوشت مرغ ۶۱ هزار و ۲۳۰ مورد بازرسی انجام دادند، گفت: از این بازرسی ها ۵ هزار و ۷۶۱ پرونده تخلفاتی تشکیل شد که ارزش آن ۲۹۸ میلیارد و ۱۷۸ میلیون و ۳۴ هزار و ۶۸۱ ریال بود.

به گفته این مقام مسئول در سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، در مدت یاد شده همکاران ما برای نظارت بیشتر بر نحوه عرضه گوشت قرمز در سطح کشور ۲ هزار و ۷۸ پرونده تخلفاتی تشکیل دادند.

تشکیل ۱۲۴ میلیارد ریال پرونده برای عرضه کنندگان گوشت قرمز
احمدی اظهارداشت: ارزش ریالی پرونده‌های متشکله ۱۲۴ میلیارد و ۸۷۵ میلیون و ۱۲۵ هزار و ۶۹ ریال بود که مراتب برای رسیدگی قانونی به سازمان تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

این مقام مسئول درسازمان حمایت از مصرف کنندگان با بیان اینکه رسیدگی به وضعیت واحدهای صنفی عرضه کننده مواد غذایی و کالاهای اساسی مردم برای ما اهمیت زیادی دارد، اظهارکرد: در این مدت بازرسان سازمان حمایت ۴۳ هزار و ۵۰۲ بازرسی از واحدهای صنفی عرضه کننده تخم مرغ در سراسر کشور انجام داده اند که ۴ هزار و ۵۸۰ مورد آن منجر به تشکیل پرونده تخلفاتی شده است.

معاون بازرسی ورسیدگی به تخلفات سازمان حمایت مصرف ‌کنندگان ‌وتولیدکنندگان خاطرنشان کرد: ارزش ریالی پرونده تخلفاتی این واحدهای صنفی ۳۵ میلیارد و ۲۵۱ میلیون و ۳۶۸ هزار و ۷۹۴ ریاد بوده است که پرونده های آن به سازمان تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

بازرسی از عرضه مایحتاج عمومی اولویت نخست سازمان حمایت
عضو هیئت مدیره سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان در پایان تاکید کرد: بدون شک این سازمان برای ایجاد ثبات در بازار و کسب رضایتمندی مردم و مصرف کنندگان منطبق با سیاستگذاری‌های کارگروه تنظیم بازار با انجام بازرسی‌های هوشمند رسیدگی به تخلفات صنفی را در دستور کار خود قرار داده تا در توزیع و عرضه مایحتاج عمومی و کالاهای اساسی مردم مشکلی پیش نیاید.

کد خبر: ۵۵٬۷۴۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha