۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۴
 فروشگاه های متخلف برنج ۱۲ میلیارد ریال تغزیر شدند
رئیس صمت مازندران:

فروشگاه های متخلف برنج ۱۲ میلیارد ریال تغزیر شدند

ساری- قوانلو، رئیس سازمان صمت مازندران از معرفی ۹۵ فروشگاه متخلف برنج به تعزیرات حکومتی خبر داد و ارزش پرونده های این بخش را بیش از ۱۲ میلیارد ریال اعلام کرد.

حسینقلی قوانلو در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به اجرای طرح نظارتی برنج و عرضه محصولات کشاورزی، تخلیط و تقلب انواع برنج را از جمله دغدغه ها ذکر کرد و گفت: تخلیط برنج داخلی و خارجی و عرضه آن تحت عنوان برنج با کیفیت شمال جزو تخلفات به شمار می رود.

وی یادآور شد: از این رو در راستای طرح نظارتی برنج بیش از دو هزار و ۹۲۰ فروشگاه بازرسی شد که در این میان ۹۵ واحد متخلف شناسایی و پرونده هایی به ارزش بیش از ۱۲ میلیارد و ۲۰۶ میلیون ریال تشکیل شده است.

وی کشف ۷۱۵ پرونده تخلف واحدهای عرضه پروتئینی، ۴۹۸ پرونده تخلف لبنیات و ۴۹۴ پرونده تخلف میوه و تره بار را از دیگر کشفیات بیان کرد و گفت: در بخش میوه و تره بار بیش از یک میلیارد و ۲۱۴ میلیون ریال و در بخش لبنیات بیش از ۲۲۲ میلیارد و ۶۸۱ میلیون ریال پرونده تشکیل شده است.

قوانلو مجموع پرونده های تخلف تشکیل شده در حوزه نظارت و بازرسی استان در بخش های کالایی و خدماتی را طی هفت ماه اول سال جاری بیش از ۶۰۹ میلیارد ریال ذکر کرد.

کد خبر: ۵۵٬۷۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha