۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۴
۳ اکیپ راهداری مازندران در گیلان مشغول خدمات رسانی هستند
مدیرکل راهداری مازندران:

۳ اکیپ راهداری مازندران در گیلان مشغول خدمات رسانی هستند

ساری - مدیرکل راهداری مازندران گفت: سه اکیپ راهدرای با ۲۰ دستگاه تجهیزات در استان مشغول خدمات رسانی هستند.

به گزارش بازار، به نقل از راهداری مازندران، عباسعلی نجفی اظهار داشت: با توجه به ورود توده هوای سرد به کشور و شدت بارش سنگین برف در استان گیلان و انسداد راه های ارتباطی این استان ، راهداران پرتلاش مازندران جهت یاری رساندن به هموطنان خود در قالب ۳ اکیپ راهداری و با بکارگیری از امکانات و تجهیزات سازمانی و بخش خصوصی به استان گیلان اعزام شدند.

 وی گفت: اداره کل راهداری مازندران بلافاصله ۳ اکیپ راهداری با ۲۰ دستگاه از انواع ماشین آلات راهداری و بکارگیری از بخش خصوصی را در محورهای استان گیلان مستقر کرد و اقدامات بهنگامی درخصوص بازگشایی راه ها اعم از راه اصلی ، فرعی ، روستایی و محورهای شهری و کمک به آسیب دیدگان به اجرا گذاشت.

وی اظهار داشت: محورهای ارتباطی شهرستان لاهیجان ، لنگرود ، رودسر و همچنین محور ارتباطی بازکیاگوراب به سیاهکل و محور سیاهکل به سنگر و سراوان از جمله محورهای بوده که توسط راهداران مازندران در حال بازگشایی و پاکسازی هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران در ادامه خاطرنشان کرد: راهداری یک باور اعتقادی و یک تفکر مقدس است و راهدار انسانی صدیق و صمیمی و پرتلاش که رضایت خداوند سبحان ، خشنودی و آسایش خاطر  هموطنانش که در گذر شریان حیاتی کشور یعنی راه در تردد هستند را همواره تجلی اندیشه پاک و  بی آلایش خود کرده است.

کد خبر: ۵٬۵۷۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha