۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۴
۲.۵میلیون ماسک در زنجان تولید می‌شود
رئیس سازمان صمت زنجان:

۲.۵میلیون ماسک در زنجان تولید می‌شود

زنجان- فغفوری، رئیس سازمان صمت زنجان، با بیان اینکه روزانه بیش از ۸۰۰  هزار ماسک در استان تولید می‌شود، گفت: در هر ماه بیش از دو میلیون و ۵۰۰ هزار ماسک تولید می‌شود.

ناصر فغفوری در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، گفت: سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان نسبت به تامین اقلام بهداشتی و ماسک به خود کفایی رسیده و به استان‌های دیگر هم ارسال می کند. 

وی با بیان اینکه تنها طی یک هفته گذشته بیش از ۲۰۰ هزار و ۸۵۶ عدد ماسک در فروشگاه‌های زنجیره ای زنجان توزیع شده است، اظهار کرد: در حال حاضر ماسک هزار تومانی به وفور در استان وجود دارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان، با بیان اینکه به هر اندازه که تقاضا باشد ماسک وجود دارد، گفت: ماسک یک هزار و ۳۰۰ تومانی هم در ۱۴۰ داروخانه استان به وفور عرضه می شود. 

فغفوری با بیان اینکه روزانه بیش از ۸۰۰  هزار ماسک در استان تولید می شود، ابراز داشت: در هر ماه بیش از دو میلیون و ۵۰۰ هزار ماسک در استان تولید می شود.

وی تصریح کرد: در حال حاضر ۱۲ واحد تولید کننده صنعتی ماسک در استان فعال است و فنی و حرفه ای استان هم در تولید ماسک کمک کارخوبی است. 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان گفت: ماسک به تعداد ۵۰ عدد با قیمت ۵۰ هزار تومان هم توسط جمعیت هلال احمر زنجان هم توزیع می شود.

کد خبر: ۵۵٬۶۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha