۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۶
ساعت کاری میادین میوه و تره بار در تهران اعلام شد

ساعت کاری میادین میوه و تره بار در تهران اعلام شد

جباری زادگان، مدیر روابط عمومی سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران، ساعت کاری میادین میوه و تره بار تهران را اعلام کرد.

به گزارش بازار، شهرام جباری زادگان مدیر روابط عمومی سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران درباره ساعت کاری میادین میوه و تره بار در این دو هفته گفت: میادین میوه و تره بار همیشه در نیمه دوم سال از ساعت ۸ صبح تا ۷ بعدازظهر باز هستند، گفت: کارگران فقط از ساعت ۱۳ تا ۱۴:۳۰ برای ادامه فریضه نماز و استراحت و غذا تعطیل می شوند.

جباری زادگان افزود: ما این هفته روز پنجشنبه بسیار شلوغی داشتیم و اگر استقبال شهروندان خیلی زیاد باشد، قطعاً ساعت کاری را افزایش می دهیم ضمن اینکه ما روزهای جمعه و سایر ایام تعطیل هم به صورت نصف روز خدمات ارائه می دهیم.

مدیر روابط عمومی سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران عنوان کرد: ما از ساعت ۸ صبح تا ۱۳ ظهر فعال هستیم، از ساعت ۱۳ تا ۱۴:۳۰ استراحت می کنیم و مجدداً از ساعت ۱۴:۳۰ تا ۱۹ شب در خدمت مردم هستیم.

در ادامه، اسد الله کارگر رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی با اعلام قیمت میوه های پاییزه گفت: قیمت انار شیراز بین ۹ تا ۱۳ هزار تومان و انار ساوه بین ۵ تا ۹ هزار تومان و قیمت انار دماوند هم از ۱۰ هزار تومان تا ۱۷ هزار تومان است.

وی درباره منع تردد از ساعت ۹ شب تا ۴ صبح بیان کرد: فعالیت ۶۵ درصد اعضای ما تازه از ۹ شب شروع می شود و هنوز تکلیف مان مشخص نیست.

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی، افزایش کرایه های حمل و نقل را در افزایش قیمت میوه ها موثر خواند و گفت: ما هم مانند بقیه مردم به این موضوع انتقاد داریم و اگر از ۳۵ درصد سود مصوب تخطی شود از چهار بخش رصد می شود و در حد پلمپ با متخلفان برخورد خواهد شد.

کد خبر: ۵۵٬۳۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha