۳۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۱
سرمایه گذاری بیش از ۳ میلیارد دلاری کلمبیا در صنعت نفت

سرمایه گذاری بیش از ۳ میلیارد دلاری کلمبیا در صنعت نفت

کلمبیا در نظر دارد به میزان ۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون دلار در صنعت نفت این کشور برای سال ۲۰۲۱ سرمایه گذاری کند.

به گزارش بازار، میگل لوترو، معاون وزیر انرژی کلمبیا اعلام کرد که این سرمایه گذاری برای بخش‌های اکتشاف و تولید فراساحلی و همچنین در دیگر بخش‌های صنعتی به منظور کمک به اقتصاد کشور صورت می‌گیرد.

بر این اساس، دفتر لوترو در مطلبی عنوان کرده است: به فعالیت خود ادامه می‌دهیم تا اقتصاد کشور توسط بخش هیدروکربن‌ها به حرکت در آید؛ به همین سبب ۴ محور راهبردی برای این موضوع در نظر گرفته ایم: توسعه اکتشاف و تولید فراساحلی، ارتقا اکتشاف ذخایر قاره ای، فناوری‌های بهبود یافته و پروژه‌های تحقیقاتی جامع آزمایشی در خصوص ذخایر تعریف شده در کلمبیا.

این مقام کلمبیایی که در مراسم افتتاحیه سومین اجلاس نفت و گاز بوگوتا شرکت کرده بود، تصریح کرد که در سال ۲۰۲۱ فعالیت‌های اکتشافی فراساحلی با سرمایه گذاری پیش بینی شده به ارزش یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون دلار آغاز می‌شود؛ به علاوه آنکه برای فعالیت‌های در خشکی نیز به میزان ۹۴۰ میلیون دلار در نظر گرفته شده است.

بنابر اعلام معاون وزیر انرژی کلمبیا همچنین پیش بینی شده است که در سال جدید پروژه تحقیقاتی جامع آزمایشی آغاز گردد؛ البته پیش از آن در سال ۲۰۲۰ موارد فنی، زیست محیطی و اجتماعی به همراه ساز و کار مربوط به قراردادها تعریف شده است.

لوترو تاکید کرد، این پروژه‌ها با رویکردی علمی شکل می‌گیرند و در مسیر توسعه خود سرمایه گذاری بین ۴۰۰ تا ۶۵۰ میلیون دلار، دریافت خواهند کرد.

کد خبر: ۵۵٬۳۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha