۳۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۰
برگزاری آنلاین نمایشگاه کوبا؛ ارتقا تجارت و سرمایه گذاری برای توسعه پایدار
فراخوان اولین دوره نمایشگاه شرکتی کوبا ۲۰۲۰؛

برگزاری آنلاین نمایشگاه کوبا؛ ارتقا تجارت و سرمایه گذاری برای توسعه پایدار

اولین دوره نمایشگاه شرکتی کوبا ۲۰۲۰ که ده روز گذشته توسط وزارت تجارت و سرمایه گذاری خارجی کوبا راه اندازی شد، با هدف ارتقا تجارت و سرمایه گذاری برای توسعه ای پایدار در هشتم و نهم ماه دسامبر به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری بازار، وزیر تجارت خارجی و سرمایه گذاری خارجی جمهوری کوبا، «رودریگو مالمیرکا دیاز»، اولین دوره نمایشگاه شرکتی کوبا ۲۰۲۰ را در تاریخ ۱۰ نوامبر راه اندازی کرد که به صورت مجازی در روزهای هشتم و نهم ماه دسامبر با هدف ارتقا تجارت و سرمایه گذاری برای توسعه ای پایدار برگزار خواهد شد.

در برگزاری این نمایشگاه، وزارت تجارت خارجی و سرمایه گذاری خارجی جمهوری کوبا (MINCEX)، مرکز وزارت خارجه برای توسعه (ProCuba) و اتاق بازرگانی نقش حمایتی و مشارکتی خواهند داشت.  

همچنین، برنامه نمایشگاه شرکتی کوبا ۲۰۲۰ شامل ارائه لیست فرصت های تجاری با سرمایه گذاری خارجی ۲۰۲۰-۲۰۲۱ و لیست پیشنهادی کالاها و خدمات صادراتی است.

بازدیدکنندگان مجازی نمایشگاه قادر خواهند بود به اطلاعات مختلف در مورد تجارت با کشور کوبا و همچنین در رابطه با عملکرد های منحصر به فرد تجارت خارجی (VUCE) و سرمایه گذاری خارجی(VUINEX)  دسترسی پیدا کنند. همچنین شماره تماس های بین شرکتی نیز ارائه و در اختیار آن ها قرار خواهد گرفت.

علاوه بر آن، ثبت نام و قرار ملاقات ها در وب سایت برنامه انجام می گیرد:

http://foroempresarial.mincex.gob.cu

اطلاعات بیشتر مورد نیاز را نیز می توان از طریق ایمیل کمیته برگزاری برنامه درخواست کرد :

foroempresarial@mincex.gob.cu

کد خبر: ۵۵٬۲۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha