۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۹
بازرسی از اصناف در زنجان تشدید شود
استاندار زنجان:

بازرسی از اصناف در زنجان تشدید شود

زنجان- حقیقی، استاندار زنجان با بیان اینکه با اصنافی که در بازار تنش ایجاد می کنند برخورد خواهد شد، گفت: بازرسی از اصناف در استان زنجان تشدید شود.

فتح الله حقیقی در گفتگو با خبرنگار بازار، بر لزوم ارتقای رعایت بهداشت فردی و اجتماعی در استان تاکید کردو گفت: تنها راه قطع این بیماری همکاری مردم و اصناف با کادر درمان و دولت است. 

وی با بیان اینکه طبق مصوبات ستاد کرونا واحدهای صنفی و خدماتی باید بعد از ساعت ۱۸ عصر فعالیت خود را تعطیل کنند، گفت: اصنافی که این مصوبات را رعایت نکنند باید پلمب شوند. 

استاندار زنجان، با بیان اینکه  کرونا با کسی شوخی ندارد، گفت: سازمان صنعت، معدن و تجارت  و اصناف استان نسبت به بازرسی از اصناف برنامه ریزی لازم را داشته باشند و بازرسی ها را تشدید کنند. 

حقیقی تاکید کرد: اطلاع رسانی لازم به تمام اصناف استان  توسط اتاق اصناف انجام شود و اصنافی که مصوبات ستاد کرونا را رعایت نکنند در مرحله اول اخطار داده شده و در مرحله آخر پلمب شود. 

وی به نقش ستاد تنظیم بازار در دوران کرونایی، اشاره کرد و گفت: نباید از ستاد تنظیم بازار غفلت کرد و این ستاد با قدرت به کار خود ادامه دهد. 

استاندار زنجان، با بیان اینکه با اصنافی که در بازار تنش ایجاد می کنند برخورد خواهد شد، تصریح کرد: با هر کسی که مخل اقتصاد کشور شده و آرامش مردم را به خطر می‌اندازد باید برخورد شود چرا که تنظیم بازار کمک‌کننده شرایط کرونایی موجود است. 

حقیقی با بیان اینکه استان زنجان نسبت به تامین اقلام بهداشتی و ماسک در استان به خود کفایی رسیده است، گفت: در حال حاضر ماسک هزار تومانی به وفور دراستان زنجان وجود دارد.

وی با بیان اینکه سپاه ، فنی و حرفه ای و سازمان های مردم نهاد هم درتولید ماسک همکاری خوبی را با سازمان صنعت،معدن وتجارت استان دارند، تصریح کرد: ماسک به تعداد ۵۰ عدد با قیمت ۵۰ هزار تومان هم توسط جمعیت هلال احمر زنجان در شهرستانهای مختلف استان توزیع می شود. 

کد خبر: ۵۵٬۱۹۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha