۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۱
۸۰ درصد موانع فعالیت شهرک صنفی شیخ آباد رفع شد
استاندار البرز:

۸۰ درصد موانع فعالیت شهرک صنفی شیخ آباد رفع شد

کرج- استاندار البرز گفت: طی یک سال اخیر با اهتمام ویژه و بهره برداری از همه ظرفیت های استان برای راه اندازی شهرک صنفی شیخ آباد که دارای هزار و ۷۰۰ واحد صنفی است، با رفع ۸۰ درصد از موانع گامی موثر برای اشتغالزایی و رونق کسب و کار برداشته شد.

به گزارش بازار به نقل از استانداری البرز، عزیزالله شهبازی در بازدید از روند احیا و راه اندازی شهرک صنفی شیخ آباد که روز پنجشنبه با حضور نمایندگان مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی انجام شد، اظهار کرد: تمامی مسئولان استان در سطوح مختلف بسیج شدند تا این شهرک با ظرفیت هزاران نیروی کار به فعالیت بازگردد.

شهبازی اظهار کرد: طی یک سال اخیر با اهتمام و تمرکز ویژه برای برداشتن سدهای بزرگ سر راه فعالیت این شهرک وارد عمل شدیم و این امر با جلسات تخصصی و بازدیدهای میدانی به جد پیگیری شد.

وی گفت: مشکلاتی از قبیل تامین آب، برق و گاز که بسیار نیز اساسی بودند حل شد و طی قراردادی برق رسانی به هزار و ۷۰۰ واحد صورت گرفت که طی ضرب الاجل تعیین شده این امر باید در اسرع وقت تکمیل شود. مشکلاتی در خصوص مالکیت بخشی از واحدهای صنفی وجود داشت که تدابیر لازم در این رابطه نیز اتخاذ شد.

استاندار البرز افزود: در بازدید گذشته به صراحت اعلام کرده بودیم که باید تمهیداتی از سوی دستگاه های خدمات رسان اندیشیده شود که در بازدید بعدی صنوف مستقر در شهرک نباید گلایه ای از عدم خدمات رسانی نداشته باشند و بر این اساس تمامی دستگاه ها با جدیت وارد میدان شدند.

وی گفت: شهرداری کرج نیز همکاری و همراهی بسیار خوبی داشته و اکنون به گفته هیئت مدیره شهرک صنفی، هیچ گونه مانعی در راستای خدمات و هماهنگی های دولتی وجود ندارد.

شهبازی با بیان اینکه این شهرک دارای هزار و ۷۰۰ واحد صنفی است، گفت: متاسفانه پیش از این علی رغم اینکه این شهرک ظرفیت ایجاد هزاران اشتغال را دارد، موانعی بر سر راه فعالیت داشت، که اکنون حل شده و فعالیت ها در حال توسعه است.

کد خبر: ۵۵٬۱۸۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha