۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰
امضا تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت راه آهن و صا ایران
طی نشست مشترک مدیران عامل شرکت راه آهن با شرکت صنایع الکترونیک ایران روی داد

امضا تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت راه آهن و صا ایران

تفاهم نامه همکاری توسط رسولی، مدیرعامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران و شهرام، مدیرعامل شرکت صنایع الکترونیک ایران امضا شد.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، تفاهم نامه همکاری از سوی سعید رسولی، مدیرعامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران و سرتیپ شاهرخ شهرام، مدیرعامل شرکت صنایع الکترونیک ایران (صا ایران) به امضا رسید.

این تفاهم نامه همکاری در راستای تامین، تولید، تعمیر و خدمات پشتیبانی فنی نیازمندی های شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران بر پایه توانمندی متخصصان داخلی منعقد شده است.

سعید رسولی، مدیرعامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران گفت: چندی پیش سند راهبردی همکاری بین شرکت راه آهن و وزارت دفاع به امضا رسید که قرار شد در بخش های مختلف، صنعت ریلی بتواند از توانمندی موجود در صنایع وزارت دفاع حداکثر استفاده را ببرد.

رسولی افزود: در نتیجه، روز گذشته بعد از ساعت ها جلسات کارشناسی و فنی سندی عملیاتی بین راه آهن و صا ایران امضا شد تا مسائل و موضوعات مورد نیاز صنعت حمل و نقل ریلی توسط متخصصان داخلی تامین و تولید شود.

سرتیپ شاهرخ شهرام، مدیرعامل شرکت صنایع الکترونیک ایران گفت: پیرو سند امضا شده توسط وزیر راه و شهرسازی و دفاع مقرر شد که با توجه به ظرفیت های خوب و فناورانه صنایع دفاعی نیازمندی های صنعت ریلی تامین شود.

وی ادامه داد: این نیازمندی ها توسط جوانان این مرز و بوم تولید شده است و امیدواریم بتوانیم با این همکاری نیازهای موجود را رفع و صنعت ریلی را به استقلال در تولید برسانیم.

کد خبر: ۵۵٬۱۵۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha