۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۴
دولت لایحه ای برای حل مشکلات مردم به مجلس ارائه نکرده است
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

دولت لایحه ای برای حل مشکلات مردم به مجلس ارائه نکرده است

مقتدایی، نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس معتقد است طرح معیشتی می‌تواند با همکاری مجلس و دولت به سرانجام برسد اما گلایه‌های مدیریتی دولت مانع همکاری گسترده میان سه قوه شده است.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، عباس مقتدایی، درباره دوگانگی کابینه دوازدهم در تأمین منابع طرح معیشتی مجلس علیرغم توانایی اجرای طرح معیشتی مد نظر دولت، گفت: دولت روحانی در بهره گیری از ظرفیت مجلس یازدهم ضعیف است درحالی که این مجلس می توانست بسیاری از موانع و مشکلات دولت را با همدلی، همفکری و همراهی حل کند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تلاش مجلس برای همکاری در حالی صورت می گیرد که تاکنون رئیس جمهور و کابینه هیچ لایحه ای برای حل مشکلات مردم به مجلس ارائه نکرده که نقطه ضعف دولت است.

وی افزود: کشور در حال حاضر در شرایطی به سر می برد که باید در بالاترین سطح همکاری و همیاری میان قوای مختلف وجود داشته باشد و این امر مورد تأکید رهبر معظم انقلاب است.

مقتدایی در ادامه با تأکید بر اینکه نمایندگان به دنبال حل مشکلات در حوزه معیشت، مسکن و رفع موانع تولید هستند، اظهار داشت: با این حال به نظر می رسد رئیس جمهور دچار نوعی اشتباه در تحلیل است چرا که مجلس یازدهم با ادوار گذشته تفاوت جدی داشته و نمایندگان فعلی  به صورت شبانه روزی فعالیت می کنند.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه طرح معیشتی می تواند با همکاری مجلس و دولت به سرانجام برسد، خاطرنشان کرد: امیدواریم دولت در فرصت های پیش رو، به جای وارد شدن به فضای اختلاف با سایر قوا، به حل مشکل مردم پرداخته و اجازه ندهد گلایه های مدیریتی مانع همکاری گسترده سه قوه کشور شود.

کد خبر: ۵۵٬۰۳۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha