۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۴
چالش افزایش قیمت گوشت قرمز و مرغ در اهر؛ درصدد تامین و عرضه گوشت منجمد هستیم
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت اهر:

چالش افزایش قیمت گوشت قرمز و مرغ در اهر؛ درصدد تامین و عرضه گوشت منجمد هستیم

اهر- زاهدی فر، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت اهر با اشاره به افزایش قیمت خوراک دام و طیور گفت: در تلاشیم تا قیمت گوشت قرمز و مرغ را با تامین و عرضه گوشت منجمد کاهش دهیم.

سیروس زاهدی‌فر در گفت و گو با خبرنگار بازار، افزود: از زمان شیوع ویروس کرونا؛ تامین اقلامی همچون محلول ضدعفونی و ماسک بزرگ‌ترین دغدغه بود اما در کمترین زمان و به صورت حرکت بسیجی‌وار در تولید و توزیع «ماسک و محلول ضدعفونی» صورت گرفت به عبارتی تامین این نیازها نمونه بارز جهش تولید بود و حال این اقلام بیش از نیاز در شهرستان اهر تولید می‌شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت اهر؛ توسعه کارگاه‌های تولیدی کوچک را از اولویت‌های اداره صمت این شهرستان عنوان کرد، یادآور شد: برای توسعه کارگاه‌های تولیدی صنفی کوچک شهرستان اهر از ظرفیت‌های تسهیلاتی بسیج، دولت و بنیاد برکت بهره‌مند خواهیم شد.

زاهدی‌فر بابیان این‌که در تامین یکسری اقلام ضروری و مورد نیاز مردم شهرستان اهر با چالش‌هایی مواجه هستیم، بیان داشت: افزایش قیمت نهاده‌های دامی و طیور باعث شد تا در حوزه جوجه‌ریزی و دام و طیور با مشکلاتی مواجه شویم و امروز در نتیجه این افزایش قیمت نهاده‌ها؛ قیمت گوشت قرمز و طیور نیز افزایش قابل‌توجهی داشته است.

وی با تاکید بر این‌که فرماندار شهرستان اهر برای تنظیم بازار و کاهش قیمت‌های گوشت قرمز و مرغ به منظور تامین اقلام مورد نیاز؛ پیگیری‌های لازم را از طریق ستاد تنظیم بازار آذربایجان شرقی انجام می‌دهند، خاطرنشان کرد: پیگیر هستیم تا با تامین گوشت قرمز و مرغ منجمد بتوانیم به نوعی در کاهش قیمت‌ها موثر عمل کنیم؛ هرچند دلیل اصلی افزایش قیمت گوشت قرمز و مرغ به نهاده‌های دامی و طیور بازمی‌گردد.

کد خبر: ۵۵٬۰۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha