۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۴
روند کاهشی قیمت خودرو تداوم خواهد داشت/ تعطیلی نمایشگاه‌داران خودرو از اول آذر ماه
رئیس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودروی تهران:

روند کاهشی قیمت خودرو تداوم خواهد داشت/ تعطیلی نمایشگاه‌داران خودرو از اول آذر ماه

موتمنی، رئیس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو تهران گفت: قیمت خودرو از هفته گذشته تاکنون روند نزولی دارد و این کاهش قیمت‌ها همچنان ادامه دار خواهد بود.

به گزارش بازار به نقل از اتاق اصناف تهران، سعید موتمنی رئیس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو تهران با بیان اینکه قیمت خودروروند نزولی دارد، گفت: این روزها قیمت طلا، سکه و همچنین دلار روند نزولی دارد و از آن جهت بر قیمت خودرو بسیار تاثیر گذاشته است

موتمنی با بیان اینکه در هفته های آینده این کاهش ها بیشتر خواهد شد تشریح کرد: این کاهش قیمت ها همچنان ادامه دار خواهد بود لذا خریدار در بازار رویت خواهد شد؛ اما فروشنده ها کم هستند و افراد به دلیل اینکه خودرو را با قیمت بیشتر خریده اند، از فروش آن خودداری می کنند تا شاید به قیمت بیشتر برسد.

او با بیان اینکه کرونا تاثیرات منفی زیادی بر بازار خودرو گذاشت، گفت: با تشدید محدودیت های کرونایی بازار خودرو بدتر خواهد شد و این روند ادامه دار است. در هفته های آینده قیمت خودرو منطقی خواهد شد و با قیمت های منطقی تری خرید و فروش خواهد شد.

رئیس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو همچنین از تعطیلی نمایشگاه داران خودرو از شنبه خبر داد و گفت: با اعمال محدودیت های بیشتر برای مقابله با شیوع این ویروس از شنبه نمایشگاه داران خودرو تعطیل هستند.

موتمنی گفت: از شنبه کل صنوف به جز صنوفی که مواد غذایی مردم را تامین می کنند تعطیل هستند و فروشندگان خودرو نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

وی اظهار کرد: در شرایط فعلی بازار خودرو راکد است و فعلا خرید و فروشی در بازار صورت نمی گیرد.

رئیس اتحادیه نمایشگاه داران وفروشندگان خودرو تصریح کرد: البته هنوز ابلاغیه ای به اتحادیه برای تعطیلی ها نشده اما در مجموع صنف ما جزء مشاغل گروه ۲ بوده و مشمول تعطیلی هاست.

این مقام مسئول در خصوص قیمت خودرو در بازار، گفت: هم اکنون کوئیک دندهای(کوییک R ) با قیمت ۱۵۳ میلیون تومان، هایما s ۷ با قیمت ۷۸۰ میلیون تومان، سمند سورن ۲۴۵ میلیون تومان، پژو پارس lx به قیمت ۲۴۵ میلیون تومان، پژو ۲۰۶ تیپ۵با قیمت ۲۸۰ میلیون تومان و پژو ۲۰۶ وی ۸ نیز با قیمت ۲۷۸ میلیون تومان معامله می شود.

کد خبر: ۵۵٬۰۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha