۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۰
از سرگیری پروازهای شرکت ایرفلوت به تهران

از سرگیری پروازهای شرکت ایرفلوت به تهران

شرکت هواپیمایی ایرفلوت روسیه پروازهای مستقیم بین تهران - مسکو را از امروز ۲۸ آبان ماه از سر گرفت.

به گزارش بازار، شرکت هواپیمایی ایرفلوت روسیه پروازهای مستقیم بین تهران - مسکو را از امروز ۲۸ آبان ماه از سر گرفت. پروازهای این شرکت که به دلیل کرونا به مقصد ایران و بسیاری از کشورهای جهان متوقف شده بود، با تصمیم آژانس فدرال هوایی روسیه، از چهارشنبه دوباره فعالیت خود را از سر گرفت. بر اساس اعلام این شرکت روسی، پروازهای تهران - مسکو، یکشنبه و چهارشنبه هر هفته و با هواپیمای سوخوی روسی انجام می‌شود.

تصمیم شرکت هواپیمایی روسی در حالی است که به گفته عسگری همت مدیر شرکت هواپیمایی ماهان در مسکو شرایط ورود وخروج از روسیه وایران به خاطر شیوع کرونا تغییری نکرده است.

برای مسافرت به مسکو مسافران حتما باید از سفارت روسیه در ایران معرفی نامه کتبی داشته باشند، اما ایرانیانی که گذرنامه دیپلماتیک و خدمت دارند و همچنین دارندگان گذرنامه روسیه و مدرک اقامت روسیه، نیاز به معرفی نامه از سفارت روسیه در تهران ندارند.

پرواز شرکت هواپیمایی ماهان هم اکنون پنچشنبه‌ها به مقصد تهران- مسکو و برعکس انجام می‌شود. یک مقام وزارت حمل‌ونقل روسیه به محدودیت اعمال شده در پروازها بین ایران و روسیه بر اثر شیوع کرونا اشاره کرد و افزودکه فقط شرکت‌های ایرفلوت و ماهان، پروازهای مسافربری بین ایران و روسیه را انجام می‌دهند.

کد خبر: ۵۴٬۹۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha