۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۹
 کشورهای صاحب‌نام برای رویداد بین المللی ساری ۲۰۲۲ دعوت می‌شوند
دبیر اجرایی رویداد بین المللی ساری ۲۰۲۲:

کشورهای صاحب‌نام برای رویداد بین المللی ساری ۲۰۲۲ دعوت می‌شوند

ساری- دبیر اجرایی رویداد بین المللی ساری ۲۰۲۲ گفت: ساری به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو در این سال بوده و برای این اجلاس از تمامی کشورهای صاحب‌نام دعوت می‌شود.

به گزارش خبرنگار بازار، علی ماهفروزی صبح چهارشنبه در نشست با خبرنگاران در سالن میراث فرهنگی مازندران با بیان اینکه به وسیله رویداد ساری ۲۰۲۲ پایتخت گردشگری کشورهای اکو باید جایگاهی درست کنیم که کشورها در کنارهم بتوانند به موضوع گردشگری به عنوان مرکز ثروت آفرینی بپردازند، گفت: این رویداد به عنوان بخشی از توسعه بوده که بسیار مهم است و می تواند جامعه را سمت و سو بخشد.

وی با اظهار اینکه رویداد می تواند جامعه را به سمت و سویی ببرد که در تفکر و ساختار جامعه توسعه و تغییر ایجاد کند، گفت: رویداد ساری ۲۰۲۲ می تواند سبب تحول در حوزه گردشگری و اقتصادی استان شود.

دبیر اجرایی رویداد بین المللی ساری ۲۰۲۲ با بیان اینکه مازندران خانه دوم گردشگران بوده و امروز آن گردشگران همسایه ما شده اند، گفت: برای گردشگری در مازندران باید مسیر و مدلی دیگر تعریف کنیم و رویداد ۲۰۲۲ می تواند فضایی جدید فراروی صنعت گردشگری استان ایجاد کند.

ماهفروزی با عنوان اینکه رویداد ۲۰۲۲ در اجلاس وزاری کشورهای اکو مصوب شد، گفت: ساری پایتخت گردشگری کشورهای اکو معرفی شد ودبیرخانه دائمی این اجلاس درساری راه اندازی شده است.

وی گفت: از تمام کشورهای صاحب‌نام دنیا برای اجلاس ساری ۲۰۲۲ دعوت می کنیم و لذا مازندران باید به این حوزه بپردازد.

ماهفروزی با عنوان اینکه مسیر این رویداد فقط گردشگری نیست، گفت: گردشگری می تواند کشاورزی استان را متفاوت کند و باید از این منظر به این رویداد توجه کرد.

کد خبر: ۵۴٬۸۸۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha