۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۳
۲۴۳ کیلومتر راه روستایی زنجان در طرح ابرار ایمن سازی می شود
مدیرکل راهداری زنجان:

۲۴۳ کیلومتر راه روستایی زنجان در طرح ابرار ایمن سازی می شود

زنجان- علی اکبری، مدیرکل راهداری زنجان، با بیان اینکه اجرای طرح ابرار در استان زنجان بیش از ۵۴ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: دراین طرح ۲۴۳ کیلومتر راه روستایی استان ایمن سازی و استاندارد سازی می شود. 

عبدالحسین علی اکبری در گفتگو با خبرنگار بازار، به طرح ملی اقدام «ابرار» اشاره کرد و گفت: اولویت این طرح روستاهای بالای ۵۰ خانوار بوده و تاکنون اجرای طرح ابرار در استان بیش از ۵۴ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است. 

وی اظهار کرد: دراین طرح ۲۴۳ کیلومتر راه روستایی استان زنجان  ایمن سازی و استاندارد سازی می شود. 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای زنجان، گفت: اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای استان نسبت به ایمن سازی جاده های روستایی مدیریت و برنامه ریزی لازم را دارد. 

علی اکبری با بیان اینکه طرح ابرار یک طرح ملی است، تاکید کرد: هدف راهداری و حمل و نقل جاده‌ای  استان زنجان  ارتقای ایمنی راههای روستایی است و اینکه مردم به راحتی در جاده های استان تردد کنند. 

وی با بیان اینکه تا پایان سال جاری طرح ابرار با قوت بیشتری در روستاهای استان اجرا می شود، تصریح کرد: اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بر آسفالته کردن راه‌های روستایی هم برنامه ریزی لازم را دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای زنجان، گفت: طرح  ابرار در شهرستانهای زنجان،خدابنده،طارم،سلطانیه، ماهنشان ،خرمدره و ابهر اجرا می شود. 

کد خبر: ۵۴٬۷۹۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha