۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۷
زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی قم توسعه یابد
استاندار قم:

زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی قم توسعه یابد

قم - سرمست، استاندار قم با اشاره اهمیت و نقش شهرک‌های صنعتی در رشد و توسعه اقتصادی، گفت: مسئولان استان برای توسعه زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی تلاش کنند.

به گزارش بازار به نقل از استانداری قم، بهرام سرمست در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید قم طی سخنانی با تأکید بر توسعه زیرساخت‌ها به عنوان مهمترین وظیفه دولت در قبال سرمایه گذاران در نواحی صنعتی، اظهار داشت: تفاهم نامه گاز شهرک صنعتی شکوهیه الگویی برای کشور شد و امروز نیز باید تفاهم نامه برق را به سرانجام برسانیم.

وی همچنین موضوع منابع آبی را یکی از نیازهای مهم فاز توسعه‌ای شهرک‌های صنعتی عنوان و خاطرنشان کرد: باید الگوی مناسبی برای توزیع آب این مناطق طراحی شود.

استاندار قم پیگیری‌های مدیریت استان برای تأمین مالی واحدهای تولیدی را مورد توجه قرار داد و با اشاره به انتظارهای سرمایه گذاران برای دریافت تسهیلات حمایتی افزود: بخش خصوصی نیز باید حساب‌های سپرده گذاری خود را به بانک‌های عامل منتقل کند.

سرمست بیان کرد: از بانک‌های عامل انتظار داریم تا برای افزایش سهم اعتبارات حمایتی پیگیری‌های لازم را انجام دهند.

وی با اشاره به آغاز به کار مرکز بررسی مشکل‌های تولید و سرمایه‌گذاری استان خاطرنشان کرد: باید گزارشی از فعالیت‌های این مرکز و کارکردهای آن در راستای جذب سرمایه گذاری ارائه شود.

در این جلسه گزارشی از پیشرفت تفاهم نامه در خصوص رفع مشکل برق شهرک شکوهیه قم، وضعیت تسهیلات حمایتی پرداختی به فعالان اقتصادی و فعالیت های مرکز حمایت از سرمایه‌گذاری استان قم ارائه شد.

کد خبر: ۵۴٬۷۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha