۱ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۷
صدور مجوز تردد برای مدیران و پرسنل شرکت‌های مستقر در شهرک‌های صنعتی ساوه
عضو هیئت رئیسه اتاق بازرگانی اراک خبر داد؛

صدور مجوز تردد برای مدیران و پرسنل شرکت‌های مستقر در شهرک‌های صنعتی ساوه

اراک- رضوانی، عضو هیئت رئیسه اتاق بازرگانی اراک از صدور مجوز تردد برای مدیران و پرسنل شرکت‌های مستقر در شهرک‌های صنعتی ساوه خبر داد.

سید سعید رضوانی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار از صدور مجوز تردد برای مدیران و پرسنل شرکت‌های مستقر در شهرک‌های صنعتی ساوه خبر داد و در این خصوص گفت: پس از تصمیم ستاد مبارزه با کرونا مبنی بر ممنوعیت تردد بین شهرهای با وضعیت قرمز، با توجه به این که تعداد زیادی از پرسنل شرکت های مستقر در ساوه به  شهرهای مختلف استان تردد داشتند، قطعا مشکلات زیادی برای حضور پرسنل شرکت های صنعتی به وجود می آمد.

وی افزود: بر همین اساس دفتر اتاق بازرگانی بازرگانی ساوه با همکاری انجمن مدیران صنایع در خصوص صدور مجوز تردد پرسنل ساکن در خارج شهرستان پیگیری های متعددی انجام داد که در نهایت با همکاری ستاد مبارزه با کرونا و فرمانداری ویژه ساوه مجوز تردد برای پرسنل شرکت های صنعتی صادر شد.

 عضو هیئت رئیسه اتاق بازرگانی اراک ضمن تشکر از مسئولان شهرستان به ویژه معاون استاندار و فرماندار ویژه ساوه و اشاره به پیشرو بودن شهر ساوه در خصوص تعامل ادارات و صاحبان صنایع عنوان داشت: درصورتی که شرکت های مستقر در شهرک‌های صنعتی در خصوص تردد پرسنل خود مشکل داشتند، می توانند این موضوع را از طریق دفتر اتاق بازرگانی پیگیری کنند.

کد خبر: ۵۴٬۶۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha