۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۲
اعمال مدرک دوم فرهنگیان در بودجه ۱۴۰۰ تکلیف قانونی می‌شود
نایب رئیس کمیسیون آموزش مجلس:

اعمال مدرک دوم فرهنگیان در بودجه ۱۴۰۰ تکلیف قانونی می‌شود

مولوی، نایب رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس از اختصاص ردیف در قانون بودجه سال ۱۴۰۰ برای اعمال مدرک دوم فرهنگیان خبر داد.

به گزارش بازار، سید محمد مولوی با اشاره به ایراد بار مالی شورای نگهبان به طرح مجلس در خصوص اعمال مدرک دوم فرهنگیان، اظهار کرد: بر همین مبنا طی نشستی که با رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس داشتیم، مقرر شد این موضوع در بودجه سال ۱۴۰۰ به صورت تکلیف قانونی قید شود.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: رایزنی ما با دولت آغاز شده که دولت در لایحه بودجه این موضوع را بگنجاند و در تاریخ ۱۵ آذرماه که بودجه به مجلس تحویل می‌شود این مسئله نیز در قانون بودجه قید شده باشد.

وی ادامه داد: در صورت نبود چنین ردیف اعتباری در قانون بودجه، مجلس از طریق کمیسیون تلفیق نسبت به قید این تکلیف قانونی در قانون بودجه اقدام خواهد کرد.

بر اساس اظهارات نایب رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس مجلس قصد داشت در الحاقیه‌ای به قانون بودجه سال ۹۹ مبلغ ۵۰ میلیارد تومان بابت اجرای مدارک تحصیلی فرهنگیان اختصاص دهد که این طرح با ایراد اصل ۷۵ قانون اساسی مواجه شد و بر همین مبنا تصمیم به اختصاص این ردیف در قانون بودجه ۱۴۰۰ شد.

کد خبر: ۵۴٬۵۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha