۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۶
میلیون‌ها مستاجر انگلیسی در خطر بی خانمانی
«ایندیپندنت» گزارش داد

میلیون‌ها مستاجر انگلیسی در خطر بی خانمانی

روزنامه انگلیسی ایندیپندنت نوشت: میلیون‌ها مستاجر در انگلیس با خطر بی خانمانی و اخراج از خانه مواجه اند.

به گزارش بازار، روزنامه انگلیسی ایندیپندنت براساس نتایج بررسی موسسه تحقیقاتی «بنیاد جوزف رونتری» (جی آر اف) نوشت حدود دو و نیم میلیون خانوار در انگلیس نگران پرداخت اجاره بهای خود در سه ماه آینده هستند و صدها هزار نفر در معرض خطر اخراج قرار دارند.

پایگاه اینترنتی این روزنامه چاپ انگلیس نوشت: بر اساس تحقیقات انجام شده موسسه تحقیقاتی غیرانتفاعی «بنیاد جوزف رونتری» (جی آر اف)، معادل ۷۰۰ هزار مستاجر در سراسر انگلیس معوقه اجاره منزل دارند و این در حالی است که ۳۵۰ هزار نفر نیز با احتمال اخراج از خانه خود روبرو هستند.

نتایج این تحقیقات نشان داد بسیاری از خانوارها در حال تقویت "مبالغ غیرقابل کنترل" اجاره بهای پرداخت نشده هستند به طوری که ۱.۳ میلیون خانوار در بخش خصوصی و ۱.۲ نفر در مسکن اجتماعی نگران تأمین هزینه‌های مسکن در زمستان هستند. حدود ۱۹ درصد از پاسخ دهندگان معادل حدود ۱.۷ میلیون مستاجر گفتند که آن‌ها معوقه اجاره بها دارند.

طبق نتایج تحقیقات این موسسه، تقریبا ۸۰ هزار خانوار در بخش خصوصی و ۱۲۵ هزار خانوار در بخش اجتماعی بیش از یکهزار پوند معوقه دارند.

بنیاد جوزف رونتری هشدار داد که مجموع میزان معوقه‌های اجاره بها در سراسر انگلیس ممکن است بالای ۴۰۰ میلیون پوند در انگلیس و ولز برسد. براساس نتایج این تحقیقات، از هر چهار مستاجر خصوصی و دو سوم مستاجران اجتماعی کمتر از ۵۰۰ پوند پس انداز برای جبران معوقه دارند.

هلن بارنارد مدیر این بنیاد گفت: میلیون‌ها نفر در انگلیس با پس انداز محدود، کاهش هزینه‌های مصرفی و قرض گرفتن از دوستان، خانواده شان یا بانک، نگران پرداخت هزینه اجاره بهای خود در طول فصل زمستان هستند.

براساس نتایج این نظرسنجی مبتنی بر تحقیقات که بین ۱۰ هزار و ۷۱۹ جوان از جمله دو هزار و ۹۸۹ مستاجر و بین ۲۰ تا ۲۷ اکتبر برگزار شد، معادل ۳۵۰ هزار خانوار مستاجر با مالکان خود درباره تخلیه صحبت کرده اند.

این موسسه خیریه اکنون از دولت خواسته است تا ممنوعیت اعمال شده برای تخلیه در اولین تعطیلی ویروس کرونا را برای محافظت از افرادی که در معرض خطر از دست دادن خانه‌های خود در طول بحران اقتصادی و اقتصادی درگیر در کشور هستند، برگرداند.

کد خبر: ۵۴٬۵۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha