۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۴
تشکیل ۱۲۸ شرکت تعاونی جدید در اردبیل/ رونق تولید از اهداف اصلی تعاونی‌ها
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردبیل خبر داد؛

تشکیل ۱۲۸ شرکت تعاونی جدید در اردبیل/ رونق تولید از اهداف اصلی تعاونی‌ها

اردبیل - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردبیل با اشاره به تشکیل ۱۲۸ شرکت تعاونی جدید در استان گفت: تجمیع سرمایه‌های اندک برای فعالیت اقتصادی و در نتیجه رونق تولید علی‌الخصوص در مناطق کم برخوردار از اهداف اصلی تعاون است.

به گزارش خبرنگار بازار، قاسم رحیمی صبح شنبه در جمع تعاون گران اردبیل، با اشاره به تشکیل ۱۲۸ شرکت تعاونی جدید در یک سال گذشته گفت: با توجه به استقرار سامانه ثبت تعاونی کشور از نیمه دوم سال، انجام کلیه مراحل تشکیل تعاونی‌ها و اتحادیه‌ها از طریق این سامانه بدون نیاز به مراجعه متقاضیان به ادارات و به‌صورت خدمت الکترونیکی انجام می‌شود.

وی با عنوان اینکه تعاون مسیر اصلی مردمی کردن اقتصاد در شرایط فعلی کشور است، خاطرنشان کرد: تجمیع سرمایه‌های اندک و تجمیع آن برای فعالیت اقتصادی و درنتیجه رونق تولید علی‌الخصوص در مناطق کم برخوردار از اهداف اصلی تعاون است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردبیل با اشاره به ظهور تعاونی‌های نوع جدید و توسعه عمران شهرستانی به‌عنوان اهداف اصلی این حوزه گفت: هم‌اکنون بیش از یک‌هزار و ۸۰۰ شرکت تعاونی در استان در چرخه اقتصادی و تعاونی‌های تولید، توزیع و مصرف فعالیت دارند.

رحیمی تصریح کرد: با پیگیری انجام‌شده و با عارضه‌یابی مشکلات، طی یک سال گذشته تعداد ۳۱ شرکت تعاونی راکد اردبیل به چرخه فعالیت بازگشتند.

کد خبر: ۵٬۴۵۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha