۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۷
پیش بینی می شود در آینده نزدیک شرایط برای خرید خودرو با قیمت مناسب فراهم شود
رئیس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودروی تهران:

پیش بینی می شود در آینده نزدیک شرایط برای خرید خودرو با قیمت مناسب فراهم شود

موتمنی، رئیس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو تهران در ارتباط با وضعیت بازار خودرو در آینده بیان کرد: پیش بینی می کنم در آینده نزدیک شرایط برای انواع خرید خودرو با قیمت مناسب بیشتر فراهم شود؛ ضمن اینکه شاهد توقف تفاوت قیمت مابین کارخانه تا بازار باشیم.

به گزارش بازار به نقل از اتاق اصناف تهران، سعید موتمنی، رئیس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو تهران تاکید کرد: باید تلاش کنیم، رویه موجود را از بین ببریم تا هر فردی بتواند با خیال راحت هر خودرویی را که می خواهد با توجه به سطح درآمد خود خریداری کند بدون اینکه نگران افزایش روزانه خودرو در بازار باشد.

او با اشاره به افزایش قیمت خودرو در چند ماه اخیر گفت: باتوجه به اینکه در چند ماه اخیر شاهد افزایش روزبهروز و سرسام آور خودروها در بازار تهران بودیم و با شرایط جدید بازار که کاهش ارزش ارز را در پی داشت، جو داغ روانی افزایش خودرو سرد شده و اکنون هر روز شاهد کاهش قیمت خودرو در بازار هستیم.

موتمنی در ادامه افزود: سقف افزایش قیمت هر کالایی تا حدی میتواند دوام داشته باشد. بسیاری از افراد در شرایط تورم و رکود، نقدینگی خود را تبدیل به کالا یا طلا و ارز می کنند از جمله این کالاها خرید خودرو بود که پس از کاهش قیمت ارز در بازار شاهد فروشنده های بیشتری در وسایل نقلیه خصوصاً خودرو شدیم از این رو فاصله قیمت بین کارخانه تا بازار آزاد به نصف تقلیل پیدا کرد.

او در پایان اظهار امیدواری کرد که در آینده نزدیک شاهد از بین رفتن تمام تحریم های نابحق امریکا علیه ایران باشیم

کد خبر: ۵۴٬۴۹۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha