۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۱
۴۵ مرغداری در تهران ۲۴۱ میلیارد ریال جریمه شدند
معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت تهران:

۴۵ مرغداری در تهران ۲۴۱ میلیارد ریال جریمه شدند

محمدی پور، معاون بازرسی و نظارت سازمان صمت تهران از جریمه ۴۵ واحد مرغداری به ارزش ۲۴۱ میلیارد ریال در این استان خبر داد.

به گزارش بازار، «سعید محمدی پور» افزود: پرونده این واحدهای متخلف به تعزیرات حکومتی استان ارسال شده و منتظر دریافت احکام تعزیری خود هستند.

وی اظهارداشت: مطابق دستور جلسه ستاد تنظیم بازار استان تهران مقرر شد سازمان جهاد کشاورزی میزان نهاده های که در اختیار واحدهای مرغداری قرار می دهد یعنی هم میزان نهاده و هم مرغداری های که نهاده در اختیارشان قرار گرفته را به معاونت بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت اعلام تا این معاونت به بررسی و بازرسی های بیشتر اقدام کند مبنی بر اینکه این نهاده ها تبدیل به مرغ شده است و اگر تبدیل به مرغ شده آیا در شبکه توزیع رسمی عرضه شده است یا خیر.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صمت تهران گفت: سرجمع ۵۲ واحد مرغداری که سازمان جهاد کشاورزی به سازمان صنعت و معدن و تجارت اعلام کرد همه این واحدها نهاده دامی دریافت کرده بودند.

وی افزود: این مرغداران موظف بودند به ازای دریافت نهاده مرغ تولید و در شبکه توزیع رسمی عرضه کنند اما متاسفانه از این تعداد ۴۵ واحد مرغ تولیدی خود را در شبکه توزیع رسمی عرضه نکردند.

محمدی پور اظهارداشت: نامه ای ارسالی جهاد کشاورزی استان با سازمان صمت حاکی از اینکه پنج هزار و ۷۹۴ تن نهاده به این ۵۲ واحد مرغداری تحویل شده و می بایست دو هزار و ۳۱۷ تن مرغ از آن استحصال شود.

وی ادامه داد: واحدهای مرغداری با این نهاده ها مرغ تولید اما در شبکه مشخص خود یعنی میادین میوه و تره بار عرضه نکرده اند.

کد خبر: ۵۴٬۴۹۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha