۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۳
ضرب‌الاجل دستگاه قضایی برای ترخیص ۵ هزار و ۷۰۰ تن برنج وارداتی از انبارهای گمرک قشم
رئیس کل دادگستری هرمزگان خبرداد

ضرب‌الاجل دستگاه قضایی برای ترخیص ۵ هزار و ۷۰۰ تن برنج وارداتی از انبارهای گمرک قشم

بندرعباس - رئیس کل دادگستری استان هرمزگان از ضرب‌الاجل دستگاه قضایی برای ترخیص ۵ هزار و ۷۰۰ تن برنج وارداتی طی یک هفته خبر داد.

به گزارش بازار، به نقل از روابط عمومی دادگستری هرمزگان، علی صالحی‌ از ضرب‌الاجل دستگاه قضایی برای ترخیص ۵ هزار و ۷۰۰ تن برنج وارداتی طی یک هفته خبر داد و اظهار داشت: با توجه به بازدید دادستان قشم از انبارهای گمرک در این جزیره، با صدور دستور قضایی برای ترخیص ۵ هزار و ۷۰۰ تن برنج وارداتی یک هفته فرصت تعیین شده است.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان اظهار کرد: براساس این دستور قضایی و در راستای احقاق حقوق عامه، صاحبان برنج‌های وارداتی به مدت یک هفته فرصت دارند نسبت به ترخیص کالای خود اقدام کنند و بعد از مهلت یادشده، برنج‌های موجود در انبارهای گمرک قشم با هدف تنظیم قیمت بازار در فروشگاه‌های معتبر توزیع خواهد شد.

صالحی با بیان اینکه تاریخ مصرف بخشی از برنج‌های موجود در گمرک قشم روبه اتمام است، گفت: برای ترخیص اینگونه کالاهای در شرف انقضای مهلت مصرف، فرصت ارائه شده تمدید نمی‌شود و برای جلوگیری از فاسد شدن آن، برنج‌ها در فروشگاه‌های معتبر با قیمت مناسب و با نظارت اداره تعزیرات و اداره صمت عرضه خواهند شد.

وی همچنین با بیان اینکه بسیاری از گرانی‌های اخیر و افزایش قیمت‌ها توجیه ناپذیر است، از واردکنندگان کالا به ویژه مواد مصرفی مورد نیاز روزمره مردم، خواست برای جلوگیری از اختلال در روند توزیع اقلام اساسی و تنظیم قیمت ها، نسبت به ترخیص به هنگام اجناس وارداتی خود اقدام کنند.

کد خبر: ۵۴٬۴۷۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha