۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۳
یک هزار تُن برنج با قیمت مصوب در استان مرکزی توزیع خواهد شد
مدیر سازمان تعاون روستایی استان مرکزی:

یک هزار تُن برنج با قیمت مصوب در استان مرکزی توزیع خواهد شد

اراک - مدیر سازمان تعاون روستایی استان مرکزی از توزیع یک هزار تُن برنج با قیمت مصوب در سطح استان خبر داد.

حسین هاشمی در گفتگو با خبرنگار بازار، از توزیع میوه نوروزی از ۲۵ اسفند ماه جاری در زنجان خبر داد و گفت: این توزیع تا ۱۵ فروردین ماه سال آتی ادامه خواهد داشت که قیمت سیب و پرتقال نوروزی در آینده از سوی کمیته قیمت‌گذاری تعیین و ابلاغ می شود.

وی در ادامه افزود: ۲۵ غرفه برای توزیع میوه نوروزی استان مرکزی پیش‌بینی شده است که هشت غرفه آن در اراک و بقیه در سایر شهرستان‌ها مستقر می‌شود و وظیفه توزیع اقلام میوه نوروزی را برعهده دارند.

 مدیر سازمان تعاون روستایی استان مرکزی از هدفگذاری توزیع یک هزار تن برنج و ۴۰۰ تن شکر با قیمت مصوب در استان خبر داد و اظهار داشت: این توزیع به منظور جلوگیری از افزایش قیمت‌ و تنظیم بازار شب عید انجام خواهد شد.

هاشمی با بیان اینکه فروشگاه‌های عضو سازمان تعاون روستایی استان مرکزی مسئولیت توزیع برخی اقلام را بر عهده دارند، گفت: شکر با قیمت مصوب ۴۷ هزار ریال، برنج هندی ۶۷ هزار ریال و پاکستانی ۸۹ هزار ریال از طریق این فروشگاه ها در اختیار مصرف کنندگان قرارخواهد گرفت.

وی با اشاره به اینکه روند توزیع اقلام با نرخ مصوب و با تعیین سهمیه جدید تا خردادماه سال آینده ادامه خواهد داشت گفت: ذخیره‌سازی شکر، برنج هندی و پاکستانی بر عهده شرکت غله و خدمات بازرگانی است.

کد خبر: ۵٬۴۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha