۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۸
عملیات راهداری در ۵۶۰ کیلومتر راه در استان سمنان انجام شد/ بارش برف و اسکان مسافران در راه مانده
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان خبر داد؛

عملیات راهداری در ۵۶۰ کیلومتر راه در استان سمنان انجام شد/ بارش برف و اسکان مسافران در راه مانده

سمنان - معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان، گفت: پس از بارش برف شدید طی شبانه‌روز گذشته، عملیات راهداری در ۵۶۰ کیلومتر راه‌های استان انجام‌ شد.

به گزارش خبرنگار بازار، محمدرضا عرب احمدی صبح شنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به امدادرسانی راهداری به جاده های استان سمنان که بر اثر بارش برف و بوران شدید مسدود شده بودند، بیان کرد: عملیات راهداری در ۵۶۰ کیلومتر راه‌های استان انجام‌ شد.

وی با بیان اینکه بارش برف و کولاک شدید سبب گرفتاری خودرو ها در راه های شمالی و مرتفع استان سمنان شده بود، بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته و در سطح این مسیرها علاوه بر عوامل امدادی مانند هلال احمر، ۴۰ نیروی راهداری به مردم خدمت‌رسانی کردند.

معاون اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان با اشاره به استفاده از ۱۶۰ تن شن و نمک در عملیات راهداری طی ۲۴ ساعت گذشته در سطح استان، گفت: جاده‌های سمنان – فیروزکوه، دامغان – سمنان (گردنه آهوان) تحت عملیات نمک و شن پاشی قرار گرفتند و تیغ اندازی شهمیرزاد – فولاد محله – پشت کوه و شهمیرزاد-چاشم-خطیرکوه صورت گرفته است.

عرب احمدی با بیان اینکه ۲۵ دستگاه ماشین‌آلات راهداری به راه های مرتفع استان سمنان برای بازگشایی مسیرها اعزام شدند، گفت: تلاش برای بازگشایی مسیر، امدادرسانی و کمک به مسافران در زمره رسالت‌های راهداری در این ایام سرد سال است. 

وی با بیان اینکه ۴۰ نیروی راهداری طی ۲۴ ساعت گذشته در راه‌های مرتفع استان به مردم گرفتار در برف و در راه ماندگان خدمت رسانی کردند، گفت: قرارگاه زمستانی استان در آماده باش کامل است.

به گزارش خبرنگار بازار، از مردم خواست می‌شود قبل از سفر برای اطلاع از وضعیت جاده‌ها به سایت www.۱۴۱.ir مراجعه و یا با تلفن گویای ۱۴۱ تماس حاصل کنند.

کد خبر: ۵٬۴۴۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha