۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۱
متقاضیان طرح رایگان دوگانه سوز کردن خودروهای اصفهان در سامانه نوبت‌گیری ثبت‌نام کنند
سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان:

متقاضیان طرح رایگان دوگانه سوز کردن خودروهای اصفهان در سامانه نوبت‌گیری ثبت‌نام کنند

اصفهان– علیپور، سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان از متقاضیان استفاده از طرح رایگان دوگانه سوز کردن خودروها خواست تا هر چه زودتر با مراجعه به سامانه اطلاعات جامع خودروهای دوگانه سوز کشور ثبت‌نام خود را انجام دهند.

بهمن علیپور در گفت‌وگو با خبرنگار بازار در خصوص دوگانه سوز کردن خودروهای بنزین سوز اظهار داشت: طبق مصوبه اخیر شورای اقتصاد حدود یک میلیون و ۴۶۰ هزار خودرو در سطح کشور با اعطای تسهیلات رایگان به سمت استفاده از سوخت پاک و ارزان سی ان جی هدایت خواهند شد.

وی با بیان اینکه این مصوبه همه سیستم حمل و نقل بار و مسافر کشور را شامل می‌شود، ابراز داشت: متقاضیان می توانند برای ثبت‌نام و نوبت گیری به سامانه اطلاعات جامع خودروهای دوگانه سوز کشور به آدرس WWW.gcr.niopdc.ir مراجعه کرده و یا با استفاده از مرورگرهای تلفن همراه هوشمند، تبلت و یا رایانه‌های خانگی برای اتصال به این صفحه اقدام کنند.

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان افزود: سامانه جدید طرح رایگان دوگانه سوز کردن خودروهای عمومی فعال و رونمایی شده است تا متقاضیان از جمله رانندگان تاکسی های عمومی و وانت بارها، نیسان و کامیونت بتوانند خیلی ساده در این سامانه ثبت نام کنند، نوبت بگیرند و وضعیت درخواستشان را بررسی کنند.

وی در خصوص استفاده از سامانه جامع خودروهای دوگانه سوز کشور افزود: متقاضیان برای ثبت‌نام در این سامانه تنها مجاز به ثبت خودروهایی هستند که سند آنها با کد ملی خودشان به ثبت رسیده است، بر این اساس در گام اول باید حداقل یک خودرو را از طریق گزینه «ثبت وسیله نقلیه» اضافه شود، اگر خودرو ثبت شده مجاز به دریافت خدمات دوگانه سوز باشد، در این قسمت وضعیت «تائید شده» دریافت  و متقاضی می‌تواند به صورت آنلاین برای خودرو نوبت بگیرد.

علیپور گفت: برای دریافت نوبت متقاضیان باید گزینه‌ای با همین عنوان را برای خودروی تعیین شده انتخاب کنند، باید توجه داشت که اگر مشخصات خودرو صیحیح و در گروه خودروهای عمومی وانت بار و تاکسی باشد، شامل طرح تبدیل به خودروی گازسوز می‌شود.

وی تصریح کرد: متقاضیان و به ویژه وانت‌بارها و رانندگان تاکسی باید توجه داشته باشند که اجرای طرح دوگانه سوز کردن خودروها رایگان است و می‌تواند کمک قابل توجهی به اقتصاد خانواده داشته باشد.

کد خبر: ۵۴٬۳۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha