۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۲
رشد ۳۶ درصدی بودجه عمرانی مازندران در سال آینده
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران خبر داد

رشد ۳۶ درصدی بودجه عمرانی مازندران در سال آینده

ساری- رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران گفت: بودجه عمرانی استان درلایحه بودجه سال آینده با رشد ۳۶ درصدی مواجه شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، مفید غلامی راد شامگاه یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران در سالن مدیریت و برنامه ریزی استان با اشاره به اینکه بودجه عمرانی براساس شاخص هایی توزیع و تخصیص داده می شود، گفت: سال گذشته سهم مازندران از بودجه تملک ودارایی ۴.۱ درصد بوده است.

وی با اظهار اینکه در سال جاری ۴۲ درصد اعتبارات استان تخصیص داده شده است، گفت: سال گذشته میزان تخصیص اعتبارات عمرانی کمتر از این میزان بوده است.

وی با عنوان اینکه برای سال ۱۴۰۰ حدود هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبارات هزینه ای و بودجه ای برای استان پیش بینی شده شده است، دلیل رشد ۶۰ درصدی بودجه این بخش را تصمیم دولت برای افزایش حقوق کارکنان در سال گذشته بیان کرد و گفت: این اعتبارات در سال قبل تخصیص نیافته بود.

غلامی راد میزان اعتبارات عمرانی پیش بینی شده در لایحه ۱۴۰۰ را برای استان پنج هزار میلیارد ریال بیان کرد و گفت: سال جاری از نظر اعتباری سال سختی برای استان بوده و پیش بینی می شود سال ۱۴۰۰ از نظر تامین منابع وضعیت بهتر از گذشته باشد.

کد خبر: ۵۴٬۳۰۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha