۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۰
استقرار ۳۰۰ دستگاه ماشین‌آلات راهداری برای برفروبی جاده‌های کردستان
مدیرکل راهداری کردستان خبرداد:

استقرار ۳۰۰ دستگاه ماشین‌آلات راهداری برای برفروبی جاده‌های کردستان

کردستان- مدرس گرجی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان از تجهیز و استقرار ۳۰۰ دستگاه انواع ماشین آلات راهداری برای برفروبی جاده‌های استان خبر داد.

محمدراشد مدرس گرجی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به اینکه طرح زمستانی راهداری در کردستان به دلیل آغاز بارش‌ها از آبان ماه نسبت به دیگر استان‌های کشور زودتر آغاز شده است، اظهار داشت: طرح زمستانه در کشور از ۱۵ آذر تا ۱۵ فروردین است و به دلیل سردسیر بودن کردستان این طرح از نیمه دوم آبان در این استان به اجرا درمی آید.

وی اضافه کرد: ۴۶ راهدار خانه شامل ۲۳ ثابت و ۲۳ سیار در مدت زمان اجرای این طرح به مردم خدمات رسانی می کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان از آماده باش نیرو و ماشین آلات راهداری در استان خبرداد و گفت: به محض آغاز نخستین بارش‌ها، نیروها در راهدارخانه‌های سطح استان مستقر شدند.

وی با اعلام اینکه ۳۰۰ دستگاه انواع ماشین آلات راهداری برای برف روبی جاده‌های استان ساماندهی و مستقر شده است، گفت: علاوه بر این، ۲۵ هزارتن شن و نمک هم برای استفاده در مواقع ضروری در انبار راهدارخانه‌ها ذخیره شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان تعداد مناطق کولاک‌گیر و بهمن خیز استان را ۱۶ منطقه ذکر کرد و افزود: ۲۳ گردنه هم در جاده‌های استان وجود دارد که باعث شده ارائه خدمات به ویژه در فصل زمستان و در مواقع بارش برف به سختی انجام شود.

کد خبر: ۵۴٬۲۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha