۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۶
متوسط خاموشی برق تبریز سالانه ۲۰۰ دقیقه است
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز:

متوسط خاموشی برق تبریز سالانه ۲۰۰ دقیقه است

تبریز- مدیرعامل شرکت توزیع برق تبریز گفت: متوسط خاموشی برق تبریز ناشی از حوادث و مشکلات حوزه توزیع سالانه ۲۰۰ دقیقه است.

به گزارش بازار، عادل کاظمی روز یک شنبه در گفت و گویی اظهار کرد: این مقدار خاموشی بر اساس آخرین گزارش یکهزار دقیقه بوده که هدف شرکت توزیع برق تبریز کاهش این مقدار خاموشی به زیر ۱۰۰ دقیقه در سال است و به دنبال تحقق آن هستیم. 

مدیرعامل شرکت توزیع برق تبریز افزود: کیفیت برق تبریز ۹۹.۰۸ برای مشترکان است که از استاندارد بالایی برخوردار بوده و از کمتر از یک درصد مشترکان این حوزه استاندارد برق پایینی دارند. 

کاظمی با اشاره به اجرای طرح چاوش در شرکت توزیع برق تبریز اظهار کرد: با اجرای این طرح توانایی پایش همزمان ۶ میلیون مشترک وجود دارد که البته هنوز تعداد مشترکان این حوزه یک میلیون و ۱۰۰ هزار است چون این طرح برای چشم انداز سال های اینده نیز ترسیم شده است. 

وی ادامه داد: طرح چاوش بر پایه چشم انداز اصلاح ولتاژ شبکه‌های توزیع برق طراحی شده و تضمین کننده سلامت فرآیندهای مختلف در حوزه بهره‌برداری، مهندسی و خدمات مشترکان از جمله در کاهش تلفات است.

کاظمی اظهار کرد: بر این اساس اگر ولتاژ مناسبی در اختیار مردم قرار گیرد رضایت مشترکان بیشتر شده و از لحاظ عملیاتی نیز شرایط مناسب‌تر می شود.

کد خبر: ۵۴٬۲۰۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha