۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۶
وضعیت فعلی معیشت مردم، از شرایط دفاع مقدس زجرآورتر است
نماینده مردم دشت آزادگان در مجلس:

وضعیت فعلی معیشت مردم، از شرایط دفاع مقدس زجرآورتر است

ساعدی، نماینده مردم دشت آزادگان با اشاره به وضعیت اقتصادی زجرآور کشور برای مردم گفت: نرخ ۳۸ درصدی بیکاری نشاط را از فرزندان شهدا و ایثارگر گرفته است.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، قاسم ساعدی در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۲۸ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: ۲۶ آبان ماه سالروز آزادسازی سوسنگرد شهر عاشقان شهادت و ۸ آذرماه سالروز فتح این استان قهرمان است که به مقام عظمای ولایت، ملت شهیدپرور و مردم غیور دشت آزادگان تبریک می گویم.

نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس یازدهم افزود: عملیات آزادسازی سوسنگرد پس از فرمان حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه سوسنگرد تا فردا باید آزاد شود و تدبیر و مدیریت بی بدیل امام خامنه ای (مدظله العالی) انجام شد و با رشادت های شهید چمران و پایمردی نیروهای بسیج، سپاه و ارتش دلاور و نیروهای مردمی و عشایر دشت آزادگان و هویزه به پیروزی رسید.

وی بیان کرد: ولایت امت در ۲۶ آبان ماه سال ۱۳۵۹ ادای حق را تکلیف کردند و از حریم و حرمت مردم و کشور دفاع کردند و سوسنگرد را آزاد نمودند و این دولت است که باید وارد می شد و در راستای اقدامات ولایت عمل می کرد، اما امروز مردم آن منطقه با محرومیت مبارزه می کنند و زیرساخت های خرابی سوسنگرد و هویزه همچنان مورد نگرانی مردم است.

ساعدی یادآور شد: نرخ ۳۸ درصدی بیکاری نشاط را از فرزندان شهدا، ایثارگران و رزمندگان گرفته و این وضعیت برای مردم از شرایط ۸ سال دفاع مقدس زجرآورتر است، لذا مردم و عشایر غیور دشت آزادگان خواستار دیدار با سید و مولای خود هستند و مکاتباتی را با دفتر ایشان داشتند.

کد خبر: ۵۴٬۱۷۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha