۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۸
بی ثباتی در بازار ارز، کمر تولیدکنندگان را شکسته است
نماینده مردم تاکستان در مجلس:

بی ثباتی در بازار ارز، کمر تولیدکنندگان را شکسته است

رحمانی، نماینده مردم تاکستان در مجلس با انتقاد از بی توجهی دولت نسبت به وضعیت بازار ارز و معیشت مردم خواستار تامین اعتبارات لازم برای فعالسازی صندوق توسعه کشمش در استان قزوین شد.

به گزارش بازار به نقل از خانه‌ملت، رجب رحمانی در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۲۵ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی به دولت گفت: از دولت می خواهیم با توجه به همکاری و هماهنگی مجلس برای رفع گرانی، تورم، بی ثباتی بازار ارز و ممانعت از افزایش قیمت کالاها که کمر مردم را شکسته است، چاره اندیشی کند.

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مجلس حاضر است در این شرایط سخت همکاری همه جانبه ای با دولت داشته باشد ضمن اینکه تیم اقتصادی دولت نیز باید فعال بوده و در این زمینه برنامه داشته باشد.

وی تصریح کرد: بی ثباتی بازار ارز کمر تولیدکنندگان را شکسته است و آن ها نمی توانند برنامه ریزی داشته باشند که این امر می طلبد مسئولان مربوطه برای ایجاد ثبات اقتصادی در کشور برناه ریزی کنند ضمن اینکه پیگیری حل مشکلات مردم به آمدن و رفتن یک رئیس جمهور آمریکا ارتباطی ندارد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم یادآور شد: البته خوشحالیم که آزادگان جهان و حامیان شهید سلیمانی اعلام می کنند که آقای ترامپ باید بداند هرکس با حق در افتاد ورافتاد.

رحمانی خطاب به دولت خاطرنشان کرد: بیش از ۳۰ هزار هکتار باغ انگور در استان قزوین وجود دارد و تولیدات کشمش روی دست تولیدکنندگان مانده است و به دنبال آن ۱۵۰ هزار شغل و خانوار در شرف فلج شدن هستند.

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: دولت باید برای فعالسازی صندوق توسعه کشمش وارد عمل شود و این در حالی است که ۴۲ درصد این بخش سهم دولت بوده و از سال ۹۸ باید ۲۴ میلیارد در آن واریز می کردند که محقق نشده است.

رحمانی ضمن قدردانی از وزیر راه و شهرسازی از وی خواست تا حل مشکل راه آهن استان قزوین در دستورکار قرار دهد.

کد خبر: ۵۴٬۱۵۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha