۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۴
بازگشایی نماد بکهنوج چه زمانی اتفاق خواهد افتاد؟
بازار بررسی می‌کند؛

بازگشایی نماد بکهنوج چه زمانی اتفاق خواهد افتاد؟

مسئول امور سهام نماد بکهنوج اعلام کرد که زمان بازگشایی این نماد حداقل تا دو هفته آینده اتفاق خواهد افتاد.

بازار: گروه بورس؛ در ادامه روند پیگیری درخواست سهامداران حقیقی و حقوقی این بار برخی از مخاطبان  عنوان کردند که با توجه به عدم درج زمان دقیق بازگشایی برخی از نمادهای در سامانه کدال، در خواست کردند که پیگیری زمان بازگشایی این نمادها باشند.

تعدادی از مخاطبان عنوان کردند که زمان بازگشایی نماد بکهنوج (شرکت تولید برق ماهتاب کهنوج) چه زمانی است و سهام جایزه این نماد چه زمانی قابل فروش می‌باشد؟

نماد بکهنوج با حجم مبنای  میلیون واحد، سودآوری منهای ریال و نسبت p/e منهای۱۶.۲۲، ارزش بازار ۳هزار میلیارد تومانی و آخرین قیمت سهم ۲.۳۶۸ ریال در تاریخ ۷ مهر ماه در تابلوی بورس ثبت شده است. بر اساس اطلاعات در ج شده در کدال این نماد از ۷ مهر ماه تا کنون به خاطر افزایش سرمایه خود  از ۶۳۳٬۰۰۰ میلیون ریال به ۱۶٬۰۵۰٬۴۹۶ میلیون ریال به میزان   ۲٬۴۳۵٫۶۲ درصد افزایش از محل تجدید ارزیابی به حالت تعلیق درآمد است. 

این شرکت در پی افزایش سرمایه خود اقدام به توزیع سهام جایزه در بین سهامداران خود کرده است که هنوز این سهام باز نشده است.  مسئول امور سهام این شرکت در گفتگو با بازار در مورد زمان بازگشایی نماد و در دسترس قرار گرفتن سهام جایزه گفت: به دلیل اینکه هنوز پاسخ در خواست ثبت افزایش سرمایه از سازمان ثبت شرکت‌ها نیامده، این نماد متوقف است و به احتمال زیاد حداقل تا دو هفته  و حداکثر سه هفته دیگر این نماد بازگشایی می‌شود.

این کارشناس زمان دقیقی در رابطه با بازگشایی این نماد عنوان نکرد و گفت مشخص نیست که دقیقا چه زمانی جواب درخواست شرکت از سازمان ثبت شرکت‌ها به دست ما می‌رسد.

کد خبر: ۵۴٬۱۴۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha