۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۹
کمبود و افزایش قیمتی در بازار شب عید نخواهیم داشت/ آغاز به کار نمایشگاه‌های بهاره از ۱۷ تا ۲۶ اسفند
معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت استان اردبیل:

کمبود و افزایش قیمتی در بازار شب عید نخواهیم داشت/ آغاز به کار نمایشگاه‌های بهاره از ۱۷ تا ۲۶ اسفند

اردبیل - معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت استان اردبیل گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته، در روز های نزدیک عید نوروز و ماه مبارک رمضان هیچ گونه کمبود و افرایش قیمتی نخواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار بازار، منصور پناهی پیش از ظهر امروز جمعه در جلسه کنترل و نظارت بر قیمت عرضه کالاها در خصوص کنترل و تنظیم بازار در ایام پایانی سال و نزدیکی ماه مبارک رمضان گفت: هماهنگی های لازم با اتاق اصناف، اتحادیه ها و صنوف و کسبه بعمل آمده وبر این اساس در روز های نزدیک عید نوروز و ماه مبارک رمضان هیچ گونه افرایش قیمتی نخواهیم داشت .

وی افزود: فروش‌های فوق العاده در سطح واحدهای صنفی به ویژه فروشگاه‌های کیف، کفش و پوشاک، آجیل، خشکبار، لوازم خانگی، مواد غذایی و پروتئینی و دیگر اقلام ضروری و مورد نیاز شب عید در سطح استان انجام خواهد شد.

پناهی در خصوص میزان تخفیف‌های در نظر گرفته شده در این زمینه گفت: برنامه فروش ویژه اقلام مزبور جهت رفاه حال مردم با تخفیف 15  تا 25 درصدی پیش بینی شده است.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت اردبیل در خصوص تامین و ذخیره سازی میوه شب عید گفت: تمامی تمهیدات لازم از لحاظ کمیت و کیفیت برای تامین میوه شب عید بعمل آمده و مردم هیچ نگرانی از این بابت نداشته باشند.

پناهی از برگزاری نمایشگاه های بهاره و ماه مبارک رمضان  از تاریخ ۱۷ الی ۲۶ اسفندماه خبر داد و گفت: این نمایشگاه با حضور بیش از 100 غرفه دار، کالاهای اساسی و مورد نیاز،مردم را عرضه خواهند کرد.

کد خبر: ۵٬۴۱۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha