۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۴
۹۵۵ واحد مسکونی به اقشار کم درآمد در زنجان واگذار شد
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی زنجان:

۹۵۵ واحد مسکونی به اقشار کم درآمد در زنجان واگذار شد

زنجان- مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی زنجان به احداث و واگذاری ۹۵۵ واحد مسکونی به اقشار کم درآمد در استان زنجان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر نیز ۵۸ واحد مسکونی در شرف واگذاری است.

به گزارش بازار، به نقل از بنیاد مسکن انقلاب اسلامی زنجان، رضا خواجه ای، با بیان اینکه، یکی از مهمترین اهداف و رسالت‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، تأمین مسکن محرومان و اقشارکم درآمد، بوده که در این راستا، بنیاد مسکن استان، گام‌های مطلوبی برداشته است، اظهار کرد: تاکنون ۶۳ خانه عالم روستایی در سطح روستاهای استان توسط بنیاد مسکن احداث و به بهره‌برداری رسیده است.

وی با بیان اینکه این نهاد انقلابی به ساخت و توسعه خانه‌های عالم تاکید جدی دارد، افزود: در حال حاضر نیز هفت خانه عالم در دست ساخت است.

 مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی زنجان ،با بیان اینکه، یکی از مهمترین اهداف و رسالت‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، تأمین مسکن محرومان و اقشارکم درآمد، بوده که در این راستا، بنیاد مسکن استان، گام‌های مطلوبی برداشته است، اظهار کرد: تاکنون ۶۳ خانه عالم روستایی در سطح روستاهای استان توسط بنیاد مسکن احداث و به بهره‌برداری رسیده است.

وی  به احداث و واگذاری ۹۵۵ واحد مسکونی به اقشار کم درآمد در سطح استان اشاره کردو گفت: در حال حاضر نیز ۵۸ واحد مسکونی(۴۰ واحدی امید هیدج و ۱۸ واحدی وصال ابهر) در شرف واگذاری است که در سال‌جاری تحویل متقاضیان خواهد شد.

مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان تصریح کرد: پروژه‌های مسکونی ۳۶۸ واحدی گلشهر زنجان، ۹۶ واحدی هیدج، ۱۶ واحدی صائین قلعه، ۹۶ واحدی آب‌بر، ۱۲۶ واحدی خرم‌دره از جمله پروژه‌هایی است که در قالب طرح اقدام ملی از سوی این نهاد انقلابی اجرا خواهد شد.

خواجه‌ای یادآور شد: ۲۱۶ واحد مسکونی اعم از مجموعه سازی، خدماتی و تجاری نیز در دست تهیه نقشه است. 

کد خبر: ۵۴٬۰۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha