۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۱
زیرساخت‌های معادن تقویت می‌شود
مجری طرح ایجاد زیربناها در معادن:

زیرساخت‌های معادن تقویت می‌شود

بوشهر - مجری طرح ایجاد زیربناها در معادن بزرگ و مناطق معدنی کشور گفت: زیرساخت‌های راه و برق برای معادن تقویت می‌شود.

به گزارش خبرنگار بازار، داریوش دیودیده ظهر شنبه در آئین آغاز عملیات اجرایی چهار طرح معدنی استان بوشهر در دشتی اظهار داشت: این استان در حوزه معادن دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی است که باید از این فرصت در راستای درآمدزایی، ارزش افزوده و صادرات استفاده شود.

وی به برنامه‌ریزی صورت گرفته برای توسعه معادن استان بوشهر اشاره کرد و ادامه داد: شش طرح مطالعاتی در راستای جهش تولید و استفاده بهینه از معادن در استان بوشهر در دست اجرا است که تلاش داریم به زودی اجرایی شوند.

مجری طرح ایجاد زیر بناها در معادن بزرگ و مناطق معدنی کشور اظهار کرد: هشت کیلومتر مسیر دسترسی به چهار معادن در شهرستان‌های دشتی، تنگستان و دشتستان آغاز شده است که طی ۱۴ ماه اجرایی می‌شوند.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی صورت گرفته برای استخراج، توسعه صنایع فرآوری و صادرات مواد معدنی، تاکید کرد: در این راستا برنامه‌های کوتاه مدت و بلند مدت را در دستور کار داریم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر نیز در این آئین اظهار داشت: با اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریال شاهد اجرای طرح‌های زیرساختی معادن در سه شهرستان دشتستان، دشتی و تنگستان هستیم که عملیات اجرایی آن از امروز آغاز شده است.

سعید زرین‌فر از اجرای طرح مطالعات معادن شهرستان‌های دیر و کنگان خبر داد و افزود: برق‌رسانی و ایجاد مسیر دسترسی به معادن استان بوشهر با جدیت اجرا می‌شود.

کد خبر: ۵۳٬۹۸۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha