۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۴
 ۲۰ واحد تولیدی و صنعتی راکد در زنجان وارد چرخه تولید شده است
استاندار زنجان در گفتگو با بازار:

۲۰ واحد تولیدی و صنعتی راکد در زنجان وارد چرخه تولید شده است

زنجان- استاندار زنجان،گفت: در استان زنجان از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۲۰ واحد تولیدی و صنعتی تعطیل شده وارد چرخه تولید شده است.

فتح الله حقیقی در گفتگو با خبرنگار بازار، به پرداخت تسهیلات طرح رونق تولید در استان زنجان اشاره کرد و گفت: پرداخت تسهیلات رونق تولید در استان طی سال جاری رشد بیش از ۱۳۰ درصدی دارد.

وی همکاری بانک‌ها در پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی را بسیار مطلوب اعلام کرد و افزود: تاکنون بیش از ۷۸۴ میلیارد تومان تسهیلات به ۶۰ واحد صنعتی در استان زنجان پرداخت شده است.

استاندار زنجان، گفت: پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی باعث احیای واحدهای تولیدی و افزایش ظرفیت تولید می‌شود.

حقیقی با بیان اینکه طی سال جاری هیچ واحد تولیدی در استان زنجان تعطیل نشده و این برای استان باعث افتخار است، ابراز کرد: ورود سرمایه گذار داخلی و خصوصی به استان زنجان  هم بسیار خوب است.

وی با بیان اینکه جلسه ستاد رفع موانع تولید در استان زنجان با مدیریت خوبی برگزار می‌شود، گفت: تا پایان سال ۱۳ واحد تولیدی در استان با سرمایه گذاری بیش از ۳ هزار میلیارد تومان به بهره برداری می‌رسد.

استاندار زنجان، گفت: در خصوص رونق تولید به صورت عملیاتی‌تر و برنامه‌ریز ی‌تر وارد عمل شده‌ایم و تنها هدف ما در استان شناسایی واحدهای تولیدی تعطیل شده  و رفع مشکلات آنها و فعال کردن آنها است.

حقیقی با بیان اینکه اولویت جذب نیروی انسانی در واحدهای فعال شده با جوانان متخصص بومی است، افزود: در استان زنجان از سال جاری تاکنون بیش از ۲۰ واحد تولیدی و صنعتی تعطیل شده وارد چرخه تولید شده است.

کد خبر: ۵٬۳۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha