۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۲
علیرضا صالح، رییس کل سازمان خصوصی سازی عزل شد
فشار مجلس برای استیضاح وزیر اقتصاد قربانی می گیرد؟

علیرضا صالح، رییس کل سازمان خصوصی سازی عزل شد

شنیده ها حاکی است وزیر اقتصاد که در آستانه استیضاح از سوی مجلس قرار دارد، در اقدامی ناگهانی رییس کل سازمان خصوصی‌سازی را که حدود یکسال پیش منصوب کرده بود، عزل کرد.

به گزارش «بازار» به نقل از اقتصاد آنلاین، صالح شهریورماه سال گذشته به عنوان رییس سازمان خصوصی‌سازی منصوب شده بود.  

خبرنگار «بازار» برای اطلاع از صحت و سقم این خبر در تماس با علیرضا صالح رئیس سازمان خصوصی سازی و غفوری رئیس کل روابط عمومی این سازمان بی نتیجه ماند چرا که هیچ کدام از آنها پاسخگو نبودند.

گفتنی است، برای نخستین بار احمد نادری نماینده تهران چندی پیش در گفتگو با «بازار» از جمع آوری امضا نمایندگان برای استیضاح وزیر اقتصاد خبر داد.

وی با بیان اینکه مدیریت ناکارآمد وزیر اقتصاد در حوزه های زیر مجموعه چون سازمان بورس و اوراق بهادارهمچنین سیاست گذاریهای غیراقتصادی در این بخش موجب شد تا سرمایه های مردم در بورس نابود شود، گفت: مجلس این موضوع را برنمی تابد و قرار با استیضاح دژپسند وزیر اقتصاد، وی در مورد علت افت شدید شاخص ها و ازبین رفتن سرمایه های مردم در این بازار پاسخگو شود.

علاوه بر این مشکلات درون سازمانی و ناهماهنگی سازمانهای زیر مجموعه وزارت اقتصاد در ساماندهی وضعیت بازار سرمایه به همراه چگونگی روند عرضه سهام شرکت های دولتی به بورس و شیوه مدیریت بازار باعث شده است تا وزیر اقتصاد دست به چنین اقداماتی بزند.

کد خبر: ۵۳٬۹۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha