۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۳
انحصار حمل آرد در سیستان و بلوچستان باید از بین برود
معاون استاندار سیستان و بلوچستان:

انحصار حمل آرد در سیستان و بلوچستان باید از بین برود

زاهدان- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان ‌و بلوچستان گفت: باید به سمتی پیش برویم که انحصار در حوزه حمل آرد در سطح این استان از بین برود.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، ماندانا زنگنه در نشست رفع مشکلات حمل آرد در سیستان و بلوچستان اظهار داشت: باید به سمتی پیش برویم که انحصار در حوزه حمل آرد در سطح این استان از بین برود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان ‌و بلوچستان افزود : با توجه به افزایش هزینه حمل به شرکتی که عهده‌دار توزیع آرد در سیستان و بلوچستان است با هدف ایجاد نشدن دغدغه برای مردم کمک خواهیم کرد تا تعهدات خود را به پایان رساند اما نباید اقدامات منجر به افزایش قیمت نان و انتقال این هزینه به مصرف کننده شود.

وی ادامه داد: بعد از افزایش سه هزار تنی سهمیه گندم سیستان و بلوچستان و توزیع آن بر اساس جمعیت، جمعیت فاقدان شناسنامه، اتباع خارجی و مسافرپذیری شهرستان‌ها به مقوله حمل آرد هم توجه کافی شده تا در این شرایط اقتصادی دغدغه‌ای در این بخش برای مردم این استان بوجود نیاید.

وی تصریح کرد: در این برنامه‌ریزی درصدد آن هستیم که مرحله به مرحله انحصار در حوزه حمل و نقل بویژه حمل و نقل کالاهای اساسی را نداشته باشیم.

کد خبر: ۵۳٬۹۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha