۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۰
طرح‌های فاقد توجیه اقتصادی در اردبیل از چرخه اولویت بانک ها خارج شوند
استاندار اردبیل:

طرح‌های فاقد توجیه اقتصادی در اردبیل از چرخه اولویت بانک ها خارج شوند

اردبیل - استاندار اردبیل گفت: طرح‌های فاقد توجیه از چرخه تسهیلاتی خارج شود و در این زمینه بانک‌ها باید همکاری‌های لازم را داشته باشند.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری اردبیل، اکبر بهنامجو صبح شنبه در نشست با برخی مسئولین و مدیران عامل بانک‌های استان در محل استانداری اردبیل اظهار داشت: برنامه‌ریزی‌های لازم در راستای توسعه طرح‌های سرمایه‌گذاری دارای توجیه و بزرگ یک اولویت اساسی است و در این زمینه هیچ محدودیتی باقی نمانده است.

وی با اشاره به این که بانک‌ها در راستای حمایت از طرح‌های توجیه‌دار هیچ محدودیتی ندارند گفت: نیاز است بانک‌ها حمایت‌های لازم را از طرح‌های صنایع تبدیلی داشته باشند چرا که در این زمینه هیچ محدودیتی وجود ندارد.

استاندار اردبیل ادامه داد: ارائه تسهیلات سرمایه در گردش و نیز همکاری همه‌جانبه با طرح‌های اقتصادی یک اولویت اساسی است و در این زمینه با توجه به این که صنایع تبدیلی و تکمیلی یک نیاز مبرم و اساسی برای استان است به همین منظور باید حمایت‌ةای لازم در این زمینه انجام یابد.

بهنامجو تصریح کرد: نیاز است با توجه به اهمیت مسئله طرح‌های فاقد توجیه از چرخه خارج شود و در این زمینه بانک‌ها باید همکاری‌های لازم را داشته باشند تا با پیگیری‌های لازم بتوانیم در ارائه این تسهیلات پیگیری‌های لازم را به عمل آوریم.

وی بیان کرد: نباید رغبت و اشتیاق سرمایه‌گذار در این زمینه به هیچ عنوان تضعیف شود و همه مسئولین و دستگاه‌های مربوطه باید حمایت‌های لازم را در راستای توسعه طرح‌ها داشته باشند و با همکاری‌های همه‌جانبه مشکلات مربوطه را برطرف کنند.

کد خبر: ۵۳٬۹۰۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha