۱ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۹
۲۰ مجتمع در محورهای مواصلاتی استان زنجان درحال ساخت است
مدیرکل راهداری استان زنجان:

۲۰ مجتمع در محورهای مواصلاتی استان زنجان درحال ساخت است

زنجان-مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان از وجود ۲۲ مجتمع در محورهای مواصلاتی استان زنجان خبر دادو گفت:  ۲۰ مجتمع دیگر درحال ساخت است.

عبدالحسین علی اکبری در گفتگو با خبرنگار بازار، به طرح ملی اقدام «ابرار» اشاره کرد و گفت: اولویت این طرح روستاهای بالای ۵۰ خانوار که راه روستایی مناسب نداشته باشند اولویت یک هستند و اداره راهداری در این زمینه از آغاز سال جاری وارد کار شده است و طرح ابرار یک طرح ملی است.

وی اظهار کرد: اولویت در اجرای طرح ملی ابرار بر اساس تعداد خانوار روستاها است و اگر روستای ۵۰ خانوار هم نباشد روستای ۲۰ خانوار شامل این طرح خواهند بود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان، با بیان اینکه در طرح ملی ابرار ۴۴ کیلومتر راه روستایی برای استان زنجان تعریف شده است، گفت: در این طرح سهم شهرستان زنجان دو پروژه با ۱۰.۵۰ کیلومتر راه روستایی، طارم دو پروژه با ۱۲ کیلومتر، ابهر یک پروژه با ۳ کیلومتر، خرمدره با یک پروژه و ۳ کیلومتر، ماهنشان با دو پروژه حدود ۷ کیلومتر و ایجرود یک پروژه با ۴ کیلومتر و خدابنده هم یک پر وژه نیز ۴.۵ کیلومتر راه روستایی تعریف شده است.

علی اکبری ابراز کرد: تاکنون اجرای طرح ابرار در استان زنجان بیش از ۴۱ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و طبق برنامه ریزی و مدیریت اجرای طرح را تا پایان سال افزایش خواهیم داد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان از وجود  ۲۲ مجتمع در محورهای مواصلاتی استان زنجان خبر دادو افزود:  ۲۰ مجتمع دیگر  درحال ساخت است.

علی اکبری یاد آورشد:  افزایش  مجتمع های بین راهی در  ارائه خدمات مطلوب  به مسافران و رتقاء ایمنی تردد در جاده ها بسیارموثر است و تعداد مجتمع های بین راهی از وضعیت مطلوب برخوردار هستند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: سازمان حمایت لازم  از سرمایه گذاران و متقاضیان احداث مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی  را دارد.

کد خبر: ۵۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha