۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۱
جذب و توزیع ۳ هزار تن روغن مصرفی خانوار در استان البرز
رئیس سازمان صمت استان البرز خبر داد:

جذب و توزیع ۳ هزار تن روغن مصرفی خانوار در استان البرز

کرج- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز گفت: با هدف تنظیم بازار استان بالغ بر سه هزار تن روغن مصرفی خانوار با تمرکز بر توزیع توسط فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای و با قیمت مصوب درحال جذب و توزیع است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز، رامین ربیعی ضمن اعلام خبر جذب و توزیع سه هزار تن روغن مصرفی خانوار در استان البرز گفت: باعنایت به پیگیری‌ها و اقدامات انجام شده و با هدف تنظیم بازار استان، جذب و توزیع روغن خوراکی خانوار به صورت روزانه و منظم در حال انجام است.

ربیعی درباره روند تولید روغن خوراکی در استان اظهار کرد: با توجه به گزارش واحدهای تولیدکننده روند تولید با محوریت افزایش تولید در جریان است که این امر با برنامه‌ریزی های ویژه در راستای افزودن عوامل توزیع در روزهای آینده تا تامین و تنظیم کامل بازار روغن همراه خواهد بود.

وی اضافه کرد: با تمهیدات اندیشیده شده روغن مصرفی استان به صورت روزانه تامین می‌شود و مشکل جدی در تامین روغن نیست اما جو روانی ایجاد شده و احساس کمبود این محصول موجب شده تقاضای این کالا بیش از نیاز مصرف باشد.

رییس سازمان صمت البرز تاکید کرد: به شهروندان البرزی اطمینان می‌دهیم که پیگیری و اقدامات لازم برای تامین مایحتاج عمومی شهروندان انجام می شود و بابت تامین روغن خوراکی خود نگران نباشند.

کد خبر: ۵۳٬۸۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha