۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۹
عرضه مستقیم محصولات کشاورزان در میادین میوه و تره بار
مدیرعامل سازمان میوه و تره بار عنوان کرد

عرضه مستقیم محصولات کشاورزان در میادین میوه و تره بار

راد، مدیرعامل سازمان میوه و تره بار گفت: کشاورزان می‌توانند محصولات خود را با قیمت‌های مصوب، مستقیم به مردم در میدان‌های میوه و تره بار عرضه کنند.

به گزارش بازار، سعید راد هدف از اجرای این طرح را حذف واسطه‌ها و کاهش دلالی در فروش محصولات کشاورزان خواند و افزود: کشاورزان در عرضه مستقیم می‌توانند محصولات خود را با قیمت‌های واقعی بفروشند و ثمره تلاش ان‌ها به جیب دلال‌ها نمی‌رود.

وی با تاکید براینکه همه محصولات در میدان‌های میوه و تره بار فقط قیمت‌های مصوب عرضه می‌شوند، گفت: در این روش امکان گران فروشی دلال‌ها نیز حذف میشود و حق خریداران ضایع نمی‌شود.

راد افزود: مردم در میادین میوه و تره بار می‌توانند انواع میوه و محصولات را سوا کنند و فروش درهم اجباری در همه مراکز ممنوع است.
رییس سازمان میوه و تره بار از ادامه عرضه گوشت مرغ گرم با قیمت مصوب ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومن در کشور خبر داد و گفت: در حال حاضر روزانه ۸۰ تن گوشت مرغ گرم فقط در میادین تهران عرضه می‌شود.

وی با بیان اینکه نیاز میدان‌های تهران به گوشت مرغ، حدود ۲۰۰ تن است گفت: در حال مذاکره با وزارت جهاد کشاوری برای افزایش سهمیه گوشت مرغ میادین میوه و تره بار هستیم.

راد درخصوص کمبود گوجه فرنگی طی دو هفته قبل در مراکز میوه و تره بار افزود: این کمبود از یک سو ریشه در کاهش تولید به دلیل تغییر فصل و از سوی دیگر ریشه در افزایش صادرات گوجه فرنگی داشت، اما اکنون تا حد زیادی این مشکل حل شده است و گوجه فرنگی با قیمت ۱۰ هزار و ۳۰۰ تومان در میادین عرضه می‌شود.

وی همچنین گفت: اکنون انواع روغن مایع با قیمت‌های مصوب در همه مراکز میوه و تره بار در حال عرضه است و روغن جامد نیز به زودی تامین و عرضه خواهد شد.

کد خبر: ۵۳٬۸۳۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha