۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۷
 ۲۰۰ مگاوات نیروگاه در مازندران وارد مدار می شود
مدیرعامل برق منطقه ای مازندران و گلستان:

۲۰۰ مگاوات نیروگاه در مازندران وارد مدار می شود

ساری - مدیرعامل برق منطقه ای مازندران و گلستان گفت: ۲۰۰ مگاوات نیروگاه با سرمایه گذاری ۹۰۰۰ میلیارد تومان تا تابستان ۹۹ در مازندران وارد مدار می شود.

به گزارش خبرنگار بازار، حسین افضلی عصر پنجشنبه در مراسم افتتاح طرح های صنعت آب و برق که با حضور وزیر نیرو برگزار شد، با اشاره به اینکه ۲۰۰ مگوات نیروگاه برق تا تابستان سال آینده وارد مدار می شود، اعتبار و سرمایه گذاری آن را ۹۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد.

افضلی همچنین با بیان اینکه مازندران از عقب ماندگی تاریخی در بخش تولید و شبکه های برق برخوردار است، میزان کمبود برق را بین ۸۰۰ ها هزار مگاوات عنوان کرد و گفت: ۵۰۰ مگاوات از این کمبود تولید با ساخت نیروگاه سرخ رود تامین و جبران می شود.

وی با اشاره به افتتاح دو نیروگاه در مجموع با ظرفیت ۵۰ مگاوات و شش پروژه صنعت برقریال اعتبار این طرح ها را ۶۷۷ میلیارد تومان ذکر کرد و گفت: در حال حاضر ۱۹ پروژه صنعت برق در استان در دست اجرا داریم که ۶۲۲ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل ان نیاز بوده در حالی که تاکنون برای آن ۳۵۷ میلیارد تومان هزینه شده است.

افضلی،اجرای پروژه های برق را سبب پیشگیری از اعمال ۲۱۹ مگاوات خاموشی برق به ارزش ۵۰۰ میلیارد ریالی، کاهش ۴۴.۸ مگاوات تلفات انرژی به ارزش ۷۴ میلیارد ریالی عنوان کرد.

مدیرعامل برق منطقه ای مازندران و گلستان با اشاره به حادثه برق در استان گیلان از اعزام هفت اکیپ مجهز برق برای خدمات دهی به استان گیلان خبر داد.

کد خبر: ۵٬۳۸۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha