۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۵
کشف ۹ تن قند احتکار شده در شهرستان دلفان
رئیس اداره صمت دلفان خبر داد

کشف ۹ تن قند احتکار شده در شهرستان دلفان

دلفان- رئیس اداره صمت دلفان از کشف ۹ تن قندر احتکار شده از یک انبار در این شهرستان خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان لرستان، رضا رضایی اظهار داشت: با تلاش مأموران پلیس امنیت عمومی و بازرسین اداره صمت و اتاق اصناف دلفان محل دپوی مقادیری قابل توجه قند احتکاری در یکی از انبارهای حومه شهر دلفان شناسایی شد.

وی افزود: در بازرسی از این محل مقدار ۹ تن قند احتکار شده به ارزش یک میلیارد ریال کشف شد و در این رابطه یک فرد متخلف دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

رئیس اداره صمت دلفان عنوان کرد:  ۱۰ واحد صنفی این شهرستان به دلیل نقض محدودیت‌های اعلام شده و رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی مقابله با کرونا شناسایی و پلمب شد.

وی بیان کرد: بازار دلفان همچنان تعطیل است و چنانچه اصناف غیرمشمول به مصوبه تعطیلی، نسبت به رعایت بهداشت کرونا بی‌توجه باشند برخورد جدی و قانونی در قبال آنان نیز صورت می‌گیرد.

رضایی با اشاره به وضعیت نگران کننده شیوع کرونا در دلفان ادامه داد: باتوجه به شرایط فوق بحرانی شهرستان، نظارت بر فعالیت اصناف و تعطیلی بازار به صورت مستمر با همکاری اتاق اصناف، اماکن، شبکه بهداشت و درمان، فرمانداری و نیروی انتظامی اعمال می‌شود.

وی گفت: باوجود اعلام تعطیلی بازار اما برخی اصناف فعالیت و مردم نیز بدون توجه به خطر کرونا همچنان در مراکز خرید حضور داشتند که با تشدید نظارت‌ها، نسبت به این تخلفات برخورد قضایی شد.

کد خبر: ۵۳٬۷۰۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha