۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۱
حریم تیرها و شبکه‌های برق در تعریض جاده‌های همدان رعایت شود
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان:

حریم تیرها و شبکه‌های برق در تعریض جاده‌های همدان رعایت شود

همدان - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان خواستار رعایت حریم تیرها و شبکه‌های برق در تعریض جاده‌های استان همدان شد و گفت: این اقدام حوادثی از قبیل تصادفات و برخورد خودرو با تیرهای برق را کاهش می دهد.

به گزارش خبرنگار بازار، شیرزاد جمشیدی پیش از ظهر پنج شنبه در نشست با پلیس راهور و پلیس راه استان همدان با اشاره به ضرورت رعایت حریم شبکه‌های توزیع برق در جاده‌ها و معابر استان همدان اظهار کرد: یکی از مشکلات تعریض معابر و راه‌ها بدون هماهنگی با شرکت توزیع برق استان است که به حریم تیرهای برق توجه نمی‌شود و تیرها بعد از اجرای پروژه در وسط معابر رها می‌شوند.

جمشیدی عنوان کرد: در صورتی که حریم تیرها و شبکه‌های برق در جاده‌ها و سطح شهر رعایت شود شاهد کاهش بروز حوادثی از قبیل تصادفات و برخورد خوردو با تیرهای برق خواهیم بود.

وی تأکید کرد: در تعریف پروژه‌هایی از قبیل تعریض جاده‌ها و شانه‌های مسیر و همچنین عقب‌نشینی اماکن و خانه‌ها در سطح شهر باید هزینه جابجایی تیرهای برق در مسیر نیز پیش‌بینی و دستگاه متولی پروژه مکلف به هماهنگی با شرکت توزیع شود تا شاهد بروز خسارت‌های جانی و مالی نباشیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان عنوان کرد: طبق قانون سازمان متولی پروژه باید با هزینه خود و هماهنگی با شرکت توزیع برق استان نسبت به جابجایی تیرها و شبکه برق و رفع خطر احتمالی اقدام کند.

وی با اشاره به شناسایی کانون‌های پر خطر شبکه‌های برق در استان همدان افزود: نقاط حادثه‌خیز شناسایی و نسبت به اصلاح آنها توسط اکیپ‌های عملیاتی برق اقدام شده است.
 

کد خبر: ۵۳٬۶۲۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha