۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۹
سهم آورده متقاضیان طرح ملی مسکن در شهر جدید امیرکبیر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال است
مدیرعامل شرکت عمران شهر امیرکبیر اراک:

سهم آورده متقاضیان طرح ملی مسکن در شهر جدید امیرکبیر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال است

اراک- مدیرعامل شرکت عمران شهر امیرکبیر اراک با تاکید بر ضرورت داشتن آگاهی متقاضیان از شرایط واگذاری واحدهای آپارتمانی و ویلایی گفت: سهم آورده متقاضیان طرح ملی مسکن در شهر جدید امیرکبیر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال است.

محمود مرادی در گفتگو با خبرنگار بازار از آغاز فعالیت سامانه مرحله دوم ثبت نام طرح اقدام ملی تامین مسکن از اول اسفندماه خبر داد و اظهار داشت: این سامانه همزمان با سراسر کشور برای متقاضیان جامانده و دارای شرایط فعال خواهد شد.

محمودی با بیان اینکه سکونت ۵ ساله در شهر مورد نظر یکی از شرایط تایید متقاضیان در طرح اقدام ملی تامین مسکن می باشد گفت: این شرط در شهرهای جدید لحاظ نمی‌شود و متقاضیان می‌توانند از سایر استان‌ها برای ثبت نام در سایر استان‌ها در شهرهای جدید ثبت‌نام کنند.

مدیرعامل شرکت عمران شهر امیرکبیر اراک با تاکید بر ضرورت داشتن آگاهی متقاضیان از شرایط واگذاری واحدهای آپارتمانی و ویلایی گفت: متقاضیان آپارتمان ها باید آورده ای به مبلغ ۳۰ الی ۴۰ میلیون تومان و متقاضیان طرح ملی مسکن در شهر جدید امیرکبیر به علت ساختار ویلایی و هزینه‌بربودن باید یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال داشته باشند.

وی در خصوص تعداد تایید شدگان در طرح اقدام ملی مسکن عنوان داشت: در مرحله اول ثبت‌نام اقدام ملی مسکن یک‌هزار و ۲۵۰ نفر در شهر امیرکبیر نام‌نویسی کردند که ۵۲۳ نفر و در شهر مهاجران هم از ۲ هزار و ۶۲۰ نفر ثبت‌نامی، یک‌هزار و ۹۹ نفر تایید شدند.

کد خبر: ۵٬۳۵۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha