۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۰
۳هزار نفر از واجدین شرایط در زنجان برای طرح ملی اقدام مسکن حساب افتتاح کردند
مدیرکل راه شهرسازی استان زنجان:

۳هزار نفر از واجدین شرایط در زنجان برای طرح ملی اقدام مسکن حساب افتتاح کردند

زنجان- بیات منش، مدیرکل راه شهرسازی استان زنجان، با بیان اینکه درفاز اول واجدین شرایط ۴۰ میلیون تومان واریزی خواهند داشت گفت: تاکنون سه هزار و ۳۰۷ نفر از واجدین شرایط طرح ملی اقدام مسکن در زنجان افتتاح حساب داشتند. 

مسعود بیات منش در گفتگو با خبرنگار بازار، به اجرای طرح ملی اقدام مسکن در استان زنجان اشاره کرد و گفت: درسه فاز ۲۸ هزار و ۶۹۲ نفر زنجانی در طرح ملی مسکن ثبت نام کردند. 

وی با بیان اینکه از این تعداد ۲۳ هزار و ۹۲۲ نفر در شهر زنجان برای این طرح  ثبت نام کردند، اظهار کرد:چهار هزار و ۴۶۷ نفر هم در شهرهای دیگر استان ثبت نام کردند. 

مدیرکل راه  شهرسازی استان زنجان، کل مجموع واجدین شرایط برای طرح ملی اقدام مسکن در استان را ۱۸ هزار و ۹۲۱ نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد ۱۵ هزار و ۴۳۲ نفر واجد شرابط درشهر زنجان و مابقی بیش از سه هزار و ۴۷۱ نفر هم در شهرهای دیگر استان  می باشند. 

بیات منش تاکید کرد: هفت هزار و ۳۹۰ نفر در استان برای این طرح تایید نهایی شده و پرونده تشکیل داده شده است.  

وی با بیان اینکه درفاز اول واجدین شرایط ۴۰ میلیون تومان واریزی خواهندداشت،ابراز کرد: تاکنون سه هزار و ۳۰۷ نفر از واجدین شرایط طرح ملی اقدام مسکن دراستان افتتاح حساب داشتند.

مدیرکل راه  شهرسازی استان زنجان، گفت: برای  ساخت ۱۰ هزار و ۸۳۸ واحد مسکونی طرح ملی اقدام مسکن دراستان زنجان زمین تامین شده است. 

بیات منش با بیان اینکه طرح ملی اقدام مسکن به صورت حمایتی و مشارکتی اجرا می‌شود، ابراز داشت: ۸۰ درصد این طرح حمایتی است.

وی با بیان اینکه واگذاری و انتقال امتیاز مسکن ملی به غیر، تحت عنوان حقوقی غیرمعتبر و ممنوع است ، گفت: اجرای طرح ملی اقدام مسکن در دو شهر زنجان و ابهر توسط راه و شهرسازی زنجان انجام  خواهد شد.

کد خبر: ۵۳٬۵۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha